Реєстрація змін установчих документів для Юридичних осіб
Зміна засновників юридичної особиРеєстрація змін при зміні засновників юридичної особи - буденна справа для будь-якої компанії, сьогодні не викликає особливих труднощів. Якщо Вам знадобиться послуга по зміні засновників або внесенню інших змін у реєстраційні документи, звертайтеся, наші фахівці готові надати якісно дану послугу. |
При зміні засновників у вартість комплексу послуг входить:
- Підготовка комплекту документів для реєстрації змін (протоколу або рішення, доручень, нової редакції статуту);
- Реєстрація змін в адміністрації та інших державних органах;
Документи, необхідні для реєстрації зміни засновників:
- Свідоцтво про державну реєстрацію або виписка підприємства;
- Довідка з органів статистики;
- Стара редакція Статуту і зміни до нього (при необхідності);
- Електронна версія Статуту;
- Довідка про взяття на облік у податковій службі (4-ОПП);
- Ксерокопії паспортів та ідентифікаційних номерів директора та бухгалтера;
- Документ про вихід зі складу засновників і передачу своєї частки (нотаріальна заява про вихід, договір купівлі-продажу частки у статутному капіталі, рішення учасника - юридичної особи про вихід, та ін.)
Зміна директора юридичної особи (підприємства)
Для зміни керівника (Директора, Генерального директора, Президента) недостатньо тільки рішення засновників. Слід офіційно сповістити відповідні державні органи: адміністрацію, податкову службу та органи статистики. Тільки з моменту державної реєстрації новий керівник є офіційним керівником підприємства.
При зміні директора компанії у вартість комплексу послуг входить:
- підготовка комплекту документів для реєстрації змін (протоколу або рішення, доручень);
- реєстрація змін в адміністрації шляхом подачі реєстраційної картки;
- сповіщення інших державних органів (податкову службу, статистику і т.д.);
Документи, необхідні для реєстрації зміни керівника:
- свідоцтво про державну реєстрацію підприємства або виписка (оригінал);
- довідка статистики (оригінал);
- статут підприємства (оригінал);
- довідка 4-ОПП (оригінал);
- ксерокопії паспортів та ідентифікаційних номерів директора (старого і нового) і бухгалтера, якщо офіційно числиться на підприємстві;
Реєстрація зміни КВЕД
КВЕДи (коди видів економічної діяльності) підбираються при первинної реєстрації підприємства і визначають його основні, але не виключні, види діяльності. КВЕДи вносяться до ЄДРПОУ.
Протягом 2012 р. всі підприємці та юридичні особи були зобов'язані внести зміни до КВЕДи (замість КВЕД з довідника 2005 р. в реєстраційні документи вносилися КВЕДи з довідника 2010 р.). Тому, в 2012 р. дана послуга особливо актуальна. Оскільки всі не встигли змінити КВЕДи, то на законодавчому рівні видано дозвіл зміни КВЕД протягом усього 2013
Реєстрація зміни КВЕД -2010 включає в себе наступні послуги:
- допомога в підборі КВЕД-2010
- реєстрація змін в адміністрації шляхом подачі реєстраційної картки;
- отримання нової довідки в органах статистики;
Документи, необхідні для реєстрації змін КВЕД:
- Копія Свідоцтва або Виписки про державну реєстрацію підприємства;
- Довідка статистики (за наявності);
- Статут підприємства;
- Інформація про необхідні КВЕД;
- Довіреність.
КВЕДи Ви можете вибрати самостійно або спільно з нашими співробітниками. При самостійному виборі КВЕД корисним слід зазначити сайт Держкомстату, на якому присутній сервіс визначення відповідності КВЕД-2005 і КВЕД-2010 (новий). Можливо Вам це допоможе зорієнтуватися: http://kved.ukrstat.gov.ua/
Якщо Вам знадобиться наша допомога, звертайтеся. Наша компанія надає послуги з внесення змін установчі документи при зміні назви компанії, адреси, даних про керівника, КВЕД, даних про бухгалтера та інших відомостей. Ми завжди готові допомогти внести зміни в установчі документи Вашої компанії.