Відновлення бухгалтерського та податкового обліку

Вартість відновлення бухгалтерського обліку

Недостовірна або відсутня звітність, неякісне ведення обліку на підприємстві може стати серйозною проблемою при спілкуванні з кредиторами, інвесторами, діловими партнерами та іншими зацікавленими особами. Така ситуація призводить:

  • до неможливості контролю над збереженням фінансових коштів і активів компанії;
  • донарахування штрафних санкцій та пені при податковій перевірці;
  • відсутності можливості керівництву стежити за діяльністю власної компанії і за її майновим становищем;
  • можливого арешту активів і призупинення руху банківських операцій;
  • до відповідальності керівництва компанії за відсутність обліку та недоплату податків до бюджету.

У наведених випадках, відновлення обліку та документації, є необхідністю для стабільної та успішної роботи компанії.

Керівництву компанії слід постійно контролювати стан обліку, проводячи періодично аудиторські перевірки. Це може бути виконано власними силами або із залученням зовнішніх фахівців.

Відновлення обліку - складна і трудомістка процедура, що вимагає високої кваліфікації та практичного досвіду фахівців. Потреба в такій послузі може виникнути у юридичної особи (ПП, ТОВ, ВАТ, ЗАТ) або фізичної особи (ПП, СПД, ФОП) у разі: втрати або спотворення даних бухгалтерського або податкового обліку, розкрадання або часткового (повного) знищення документації (не обов'язково бухгалтерської) і т.д.

Відновлення бухгалтерського і податкового обліку представляє комплексну послугу з приведення первинної документації та регістрів у відповідність до вимог законодавства. Відновлення обліку може бути повне або часткове (окремих ділянок обліку або операцій).

Найбільш часто необхідність відновлення обліку викликана наступними факторами:

  • відсутність документації (внаслідок втрати, несвоєчасного оформлення, крадіжки, стихійного лиха, виходу з ладу програмного забезпечення тощо);
  • прогалини в обліку при зміні керівника або головного бухгалтера;
  • неякісне ведення бухгалтерського або податкового обліку;
  • порушення в обліку, виявлені в процесі аудиту або податкової перевірки;
  • початок роботи підприємства, яке не супроводжувалося одночасною постановкою обліку.

Перш ніж приступити до відновлення бухгалтерського обліку, необхідно провести аналіз поточного стану справ у бухгалтерії компанії. Спочатку потрібно виявити помилки - провести аудит. Ця процедура дозволяє виявити в достатньому обсязі порушення, що згодом допоможе професійно і швидко провести відновлення бухгалтерського та податкового обліку компанії.

Можна замовити аудит і відновлення в одній компанії або в декількох. Найбільш ефективно, коли одні фахівці проводять аудит і відновлюють облік.

Основні етапи відновлення обліку

Послуги з відновлення обліку, що надаються компанією «Аудит. Бухгалтерія. Аутсорсинг» включають в себе наступні етапи:

  • Укладення договору на відновлення бухгалтерського обліку;
  • Збір, обробка та сортування первинних документів;
  • Аналіз документації та звітності замовника, на підставі якої здійснюється відновлення;
  • При необхідності, проводиться повна інвентаризація запасів, розрахунків і грошових коштів;
  • Виконується безпосередньо відновлення первинної документації;
  • Відновлюються необхідні регістри обліку, складається вихідний баланс;
  • Відновлюється база даних, якщо база даних є в наявності;
  • Обговорення необхідності і доцільності складання та здачі уточнюючої звітності;
  • Складання і надання уточнюючих податкових декларацій і розрахунків до податкової служби.

Після відновлення бухгалтерського та податкового обліку з необхідності можуть бути надані консультації з ведення бухгалтерського обліку підприємства у подальшому.

Вартість відновлення бухгалтерського обліку визначається індивідуально, залежно від складності ситуації та обсягу майбутніх робіт.

Відновлення бухгалтерського обліку - одна з найбільш непростих завдань, яка може виникнути в абсолютно непередбачуванії ситуації на підприємстві будь-якої форми власності. Відповідальний керівник обов'язково повинен розуміти, наскільки згубна втрата всієї поточної і попередньої податково-економічної інформації, тому він зобов'язаний планувати розвиток своєї компанії з її подальшим просуванням на міжнародному ринку таким чином, щоб отримати достовірний та своєчасний зворотний зв'язок про результати її діяльності.

Якщо в документообігу немає порядку, то й адекватна реанімація обліку бухгалтерії практично неможлива.

У Києві послуги грамотного відтворення всієї документації організації по всіх періодах раціонально довірити в руки посередницьких компаній, зайнятих у сфері надання бухгалтерської допомоги. Таким чином, вдасться не тільки застерегти власний бізнес від простою через реконструкцію втраченої або недостовірної інформації у звітності бухгалтерії, а й досягти максимальних результатів за мінімально короткі терміни без нанесення значної шкоди доходу компанії.

Останні новини
Як працювати в «білу»: офіційне працевлаштування п...
Як працювати в «білу»: офіційне працевлаштування персоналу, РРО, нульові декларації, майно

Як працювати в «білу» Українська влада вживає заходів із виводу економіки з «ті [ ... ]

Інформація про бенефіціарів. Новини!...
Інформація про бенефіціарів. Новини!

Законопроєкт щодо продовження строків інформування про бенефіціарів не розглян [ ... ]

Чи може ДПС оштрафувати за перевірений період?...
Чи може ДПС оштрафувати за перевірений період?

Чи може ДПС оштрафувати! ДПС інформує, що згідно з пп. 75.1.3 ПКУ

Перенесення строків інформування про бенефіціарів ...
Перенесення строків інформування про бенефіціарів підтримано!

Перенесення строків інформування про бенефіціарів! Граничним терміном подання  [ ... ]

Як зберігати первинні документи в електронній форм...
Як зберігати первинні документи в електронній формі?

Зберігання первинних документів в електронній формі! ДПС розповідає, що відпові [ ... ]

Податкову та фінансову звітність потрібно зберігат...
Податкову та фінансову звітність потрібно зберігати 5 років!

Звітність потрібно зберігати 5 років! Україна була перевірена на предмет дотрим [ ... ]

За недостовірну інформацію про бенефіціарів штраф ...
За недостовірну інформацію про бенефіціарів штраф до 51 тис. грн!

Штраф за недостовірну інформацію про бенефіціарів ! Вже незабаром ВРУ повинні р [ ... ]

Форму звіту для «нульового декларування» затвердже...
Форму звіту для «нульового декларування» затверджено!

Форма звіту для «нульового декларування»! З 1 вересня 2021 року по 01 вересня 2022 рок [ ... ]

Нульове декларування в Україні!...
Нульове декларування в Україні!

Нульове декларування! Ця стаття присвячена введеному в дію Закону України №1539-IX [ ... ]

Популярні публікації
РРО для ФОП з 2020 року, коли застосовувати, як пр...
РРО для ФОП з 2020 року, коли застосовувати, як працювати, та про які штрафи потрібно знати

З 2020 РОКУ, КОЛИ ФОП ЗАСТОСОВУВАТИ РРО, ЯК ПРАЦЮВАТИ З РРО, ТА ЯКІ ШТРАФИ ПРИ ВИКОРИ [ ... ]

Календар платника єдиного податку та ЄСВ на 2020 р...
Календар платника єдиного податку та ЄСВ на 2020 рік

Ставки і терміни сплати ЄСВ, та єдиного податку в 2020 роціsp;]

Календар платника єдиного податку та ЄСВ на 2021 р...
Календар платника єдиного податку та ЄСВ на 2021 рік!

Ставки і терміни сплати ЄСВ, та єдиного податку в 2021 роціsp;]

Здача річної звітності 2020!
Здача річної звітності 2020!

Здача річної звітності! п помиляються, що здають звітність ті [ ... ]

Найняти співробітника або укласти ЦПД!...
Найняти співробітника або укласти ЦПД!

Кого найняти, співробітника, укласти договір з ФОП або укласти ЦПД (Цивільно-прав [ ... ]

Які наслідки, якщо відсутні первинні документи при...
Які наслідки, якщо відсутні первинні документи при перевірці за місцем реалізації товарів?

Штрафи за відсутність первинних документів! Відповідно частини другої t19" target="_blank" rel="noindex">статті 19  [ ... ]

Нові перевірки діють вже з 31 грудня!...
Нові перевірки діють вже з 31 грудня!

Новий порядок перевірок Держпраці діє з 31 грудня!!! nbsp;... ]

Як оформити співробітника і заощадити на податках?...
Як оформити співробітника і заощадити на податках?

Як краще оформити співробітника в 2019 році??
ника [ ... ]

Юрособам в 2020 році потрібно оновити іформацію пр...
Юрособам в 2020 році потрібно оновити іформацію про власників!

Інформацію про бенефіціарів в ЄДР слід оновити в 2020 році! Подання держреєстрато [ ... ]