Бухгалтерські послуги для Фізичних осіб


 

Останнім часом кількість приватних підприємців різко збільшилася, порівняно з 2009-2010 р, Коли підприємці ліквідовувалися через кризу. І не тому, що створено сприятливе середовище для малого бізнесу. Збільшення числа підприємців має абсолютно об'єктивні причини. Люди намагаються спочатку шукати гарне місце роботи, на це витрачають сили і час, але в реаліях сьогоднішнього безробіття нічого підходящого не знаходять. Кожен прагне вирішити цю проблему по-своєму: хтось просто сидить на шиї більш успішних родичів, хтось відкриває свою власну справу.

Коли підприємець починає «розкручувати» власний бізнес, він максимум уваги звертає на пошук постачальників і покупців, шукає оренду, закуповує товар. При необхідності, залучає до роботи друзів і родичів, задіює особисті зв'язки. При цьому багато підприємців, забувають про необхідність грамотного ведення книги обліку, формування та збору первинних документів і т.д.

Деякі підприємці пробують самі вести бухгалтерію. Але варто тільки почати, як бажання пропадає відразу. Нескінченні читання законів і кодексів, заповнення незрозумілих декларацій та спілкування з податковими органами - вельми сумнівне задоволення. Для грамотного ведення бухгалтерії підприємцю потрібні знання, потрібен час і необхідно чимало сил. І якщо Ви опинилися на нашому сайті, то мабуть до Вас прийшла свідомість, що кожен повинен займатися своєю справою: підприємець - своїм бізнесом, бухгалтер - своїми обов'язками.

Послуги бухгалтерської компанії для підприємця - це саме те, що потрібно Вам для вирішення «бухгалтерських завдань». Саме компанія може вибрати оптимальну цінову політику, завдяки своїй спеціалізації. Всі питання будуть вирішуватися самі собою. І ви зможете спокійно займатися бізнесом, не відволікаючись на ведення обліку.

У який момент підприємцю потрібно подумати про передачу обліку та звітності на аутсорсинг?

Якщо у підприємця відсутні наймані працівники і бізнес не забирає багато часу, самостійне ведення всієї паперової тяганини виправдано. Якщо ж є працівники, розширюється бізнес, бажано облік і звітність передати спеціалізованій бухгалтерській компанії. Іноді підприємці з першого дня не бажають вникати в облік і звітність. Це обґрунтовано низкою об'єктивних причин: нераціональне і неефективне використання часу, небажання освоювати нову професію, недолік часу і досвіду і т.д.

Щоб захистити вас від цих турбот, пов'язаних з веденням обліку та звітністю компанія «Аудит. Бухгалтерія. Аутсорсинг» пропонує бухгалтерські послуги для приватних підприємців. Незалежно від того, необхідні Вам разові бухгалтерські послуги або відновлення бухгалтерської звітності, Ви завжди можете розраховувати на допомогу кваліфікованих фахівців нашої компанії. Скористайтеся нашими послугами і зможете переконатися у високій якості, порядності та сумлінності наших співробітників.

Кваліфікований бухгалтерський супровід фахівцями нашої компанії допоможе:

  • починаючим підприємцям уникнути помилок;
  • працюючим підприємцям закріпити позиції на ринку і мінімізувати ризики;
  • знизити фінансові витрати на утримання бухгалтерії (техніки, канцелярських товарів, зарплати і т.д.).
  • вивільнити особистий час підприємця, що дозволить сконцентруватися на управлінських завданнях;
  • отримати гарантію відповідальності при укладанні договору бухгалтерського обслуговування;
  • зберегти комерційну таємницю. Наша компанія гарантує конфіденційність.

Регламент робіт бухгалтерського обслуговування підприємця нашою компанією

Надання підприємцем разово реєстраційних документів (за необхідності - іншої бухгалтерської документації);

  1. передача підприємцем первинних документів, в т.ч. виписок по рахунку, згідно з графіком документообігу. Звичайно застосовується електронний документообіг;
  2. контроль якості документації. Наші фахівці перевіряють документацію на наявність, правильність оформлення та відповідність законодавству;
  3. усунення недоліків у документах, надання інформації про відсутні документи і документи, що вимагають заміни;
  4. обробка первинної документації (у випадку ведення 1С та обробці первинної документації в базі);
  5. при необхідності реєстрація та зняття з реєстрації найманих працівників, допомога в зміні системи оподаткування
  6. розрахунок заробітної плати, відпускних і виплат за листками непрацездатності та інших компенсацій відповідно до чинного законодавства два рази на місяць;
  7. ведення податкового обліку ПДВ (у разі реєстрації підприємця платником ПДВ);
  8. попередня підготовка звітності і узгодження її результатів з підприємцем;
  9. надання нашими фахівцями звітності до контролюючих органів через інтернет. Користуючись нашими послугами, ви можете бути впевнені в абсолютній конфіденційності відправленої інформації - для передачі даних використовується захищений документообіг з використанням електронного цифрового підпису, що дозволяє зберегти повноту інформації і захистити від несанкціонованого доступу сторонніх осіб;
  10. надання платіжних доручень з податків, зарплати із зазначенням термінів сплати;
  11. заповнення книги підприємця;
  12. представлення інтересів підприємця в контролюючих органах кваліфікованим спеціалістом нашої компанії на підставі довіреності;
  13. передача первинних документів, податкової звітності за описом за підсумками кварталу або року;
  14. підготовка документації до перевірки та участь у перевірках контролюючих органів.

На кожному з етапів обслуговування підприємцю надаються консультації в рамках договору обслуговування. Наші фахівці надають професійні консультаційні послуги з питань ведення бухгалтерського та податкового обліку.

Замовляючи бухгалтерський супровід підприємця, Ви можете задати будь-яке питання на тему обліку та оподаткування.

Консультації надає сертифікований аудитор, що спеціалізується на обліку і звітності малого бізнесу. У штаті нашої компанії працює сертифікований адвокат, який може допомогти у вирішенні юридичних питань. Замовлення послуги супроводу позбавить вас від необхідності відстежувати зміни в законодавстві. При необхідності може здійснюватися ведення кадрового обліку.

Від масштабів і специфіки комерційної діяльності підприємця безпосередньо залежить і обсяг бухгалтерського супроводу. Очевидно, що підприємцю невигідно утримувати окремого головного бухгалтера і, тим більше, організовувати цілу бухгалтерську службу.

Простіше, ефективніше і набагато дешевше скористатися послугами бухгалтерської компанії. При цьому перелік послуг, що надаються підприємцю, може бути в будь-який час змінений за його бажанням, а це означає, що підприємець може регулювати вартість наданих йому бухгалтерських послуг.

Бухгалтерські послуги нашої компанії надаються незалежно від системи оподаткування підприємця, наявності найманих працівників.

У компанії «Аудит. Бухгалтерія. Аутсорсинг» Ви можете замовити як комплексний бухгалтерський супровід, так і разові послуги і консультації. Ми гарантуємо своєчасність і якість робіт. Обов'язковою умовою і гарантією якісної роботи є укладення договору, де детально обговорюється обсяг тих робіт, які ми зобов'язуємося виконати.

У компанії «Аудит. Бухгалтерія. Аутсорсинг» працює штат висококваліфікованих співробітників (аудитор, помічник аудитора, адвокат, головні бухгалтери, фахівець з програмного забезпечення і інші)

Комплекс Бухгалтерських послуг для Фізичних Осіб являє собою різні форми обслуговування:

  1. Бухгалтерські послуги у вигляді підготовки та здачі нульової звітності для підприємців будь-якої системи оподаткування;

  2. Бухгалтерський супровід підприємців на єдиному податку:

    • Для підприємців 1,2,3 і 5 груп без найманих працівників, без ПДВ;
    • Для підприємців 3 та 5 груп без найманих працівників з ПДВ;
  3. Бухгалтерський супровід підприємців на загальній системі оподаткування:

    • Для підприємців без найманих працівників без ведення програми 1С, без ПДВ;
    • Для підприємців без найманих працівників з веденням програми 1С, з ПДВ;
  4. Експрес-курс навчання підприємців ведення обліку та звітності. Це індивідуальний курс призначений для приватних підприємців, які хочуть ввести облік самостійно.
  5. Консалтингові послуги для підприємця. Консультації надаються з бухгалтерських та юридичних аспектів законодавства, кадровій роботі, організаційних та управлінських питань і т.д. Їх значимість для підприємця важко переоцінити, оскільки більша частина його рішень заснована саме на консультаціях зовнішніх фахівців. Утримувати в штаті окремого кваліфікаційного фахівця накладно, але наявність якісної консультації може перетворитися на значну економію Ваших коштів.
  6. При необхідності додатково підприємцю на будь-якій системі оподаткування надаються наступні опції обслуговування:
    • ведення ділянки нарахування заробітної плати та здачі звітності по найманим працівникам підприємця;
    • ведення книги доходів і витрат підприємця;
    • ведення кадрового обліку;
    • юридичне обслуговування;
    • підготовка платежів з податків в клієнт-банку (нашими фахівцями повністю формується платіжка, замовнику залишається тільки підписати і відправити на оплату);
    • організація документообігу та підготовка первинних документів (послуга потрібна підприємцям, у яких документація не обробляється в 1С).

Ви можете замовити у нас бухгалтерські послуги комплексно або вибрати тільки деякі опції. Загальна вартість послуг буде залежати від обраного комплексу послуг, додаткових опцій і від інших особливостей Вашого бізнесу.

З попередньою вартістю Ви можете ознайомитися на сайті нашої компанії, для отримання остаточної вартості потрібна коротка інформація про Вашу діяльність і перелік послуг, які Ви хотіли б замовити у нас.

У нас Ви можете замовити наступні послуги:

  • ведення обліку та систематизацію первинної бухгалтерської документації;
  • ведення книги обліку доходів і витрат;
  • своєчасне надання звітності до контролюючих органів після узгодження її з Вами;
  • формування для цілей оподаткування облікової політики Вашого бізнесу;
  • оптимізацію оподаткування та податкове планування;
  • постановку і відновлення обліку;
  • оформлення документації, пов'язаної з найманими співробітниками: кадрове діловодство, розрахунок і облік заробітної плати;
  • наочне представлення результатів власної діяльності;
  • надійний захист від того, щоб «випадково не піти в глибокий мінус»;
  • контроль над матеріальними та трудовими ресурсами;
  • ефективне планування Вашої подальшої діяльності на основі даних обліку;
  • освідомлення про свої обов'язки перед партнерами, а також можливість їх виконання вчасно;
  • мінімізацію фінансових ризиків;
  • економію часу і скорочення витрат на ведення бізнесу.

Ми не станемо ще раз розповідати Вам, як професійно, оперативно та відповідально працюємо.

Наведемо основні причини, які підтверджують доцільність передачі підприємцем своєї бухгалтерії до нас на аутсорсинг:

  • ведення обліку підприємця передбачає постійний контроль доходів та витрат;
  • кожен підприємець, не залежно від ведення діяльності, зобов'язаний звітувати перед податковою службою та Пенсійним Фондом;
  • навіть за незначні порушення при веденні обліку доведеться заплатити штраф;
  • при грамотному підході навіть справедливо нарахований штраф може бути знижений у декілька разів;
  • податкова служба має право перевірити документацію та облік підприємця навіть після ліквідації;
  • за помилки при веденні обліку і в нарахуванні податків підприємцю, до нього застосовується відповідальність по адміністративному, цивільному і кримінальному праву;
  • бухгалтерське обслуговування підприємцю потрібно до тих пір, поки залишається чинним свідоцтво про реєстрацію підприємця;
  • незнання законодавства не звільняє від відповідальності;
  • підприємець відповідає за своїми зобов'язаннями всім майном.

Цей список не повний. Подумайте, чи готові ви ризикувати, коли на кону все Ваше майно? Чи є у Вас час на вивчення нормативних актів та відстоювання інтересів у державних органах? Чи хочете ви витрачати сили на ведення бухгалтерії підприємця? Довіртеся професіоналам. Компанія «Аудит. Бухгалтерія. Аутсорсинг» в цьому має досвід і навики. Звертайтеся, з нами надійно!

Останні новини
Який штраф Вас чекає якщо не подати декларації про...
Який штраф Вас чекає якщо не подати декларації про доходи?

Який штраф, якщо не подати декларації про доходи?! Податкова декларація подаєтьс [ ... ]

Перереєстрація ПРРО, як здійснити?...
Перереєстрація ПРРО, як здійснити?

Перереєстрація ПРРО! Як інформує ДПС, відповідно до п. 8 розділу II Порядку реєстр [ ... ]

Календар платника єдиного податку та ЄСВ на 2022 р...
Календар платника єдиного податку та ЄСВ на 2022 рік!

Ставки і терміни сплати ЄСВ, та єдиного податку в 2022 роціsp;]

Зміни в проведенні податкових перевірок з 2022 рок...
Зміни в проведенні податкових перевірок з 2022 року!

Зміни в проведенні податкових перевірок! ДПС повідомили, що Законом України від  [ ... ]

Коли не потрібно застосовувати РРО?...
Коли не потрібно застосовувати РРО?

Коли не потрібно РРО! Відповідно з пунктом 14 ст. 9 Закону України від 06.07.1995 р. №265/9 [ ... ]

Вітаємо з Новим Роком та Різдвом Христовим!...
Вітаємо з Новим Роком та Різдвом Христовим!

Щиро вітаємо Вас з Новим 2022 роком та Різдвом Христовим! bsp;... ]

Порядок ведення товарного обліку для ФОП!...
Порядок ведення товарного обліку для ФОП!

Порядок ведення товарного обліку! Порядок набирає чинності через 10 днів з дня йо [ ... ]

ПРРО та як його вибрати?
ПРРО та як його вибрати?

ПРРО та як його вибрати? ПРРО є програмним реєстратором розрахункових операцій,  [ ... ]

Пропонують відтермінувати тотальну фіскалізацію РР...
Пропонують відтермінувати тотальну фіскалізацію РРО до 2023 року!

Пропонують відтермінувати тотальну фіскалізацію РРО! Вже з 2022 року всі платники [ ... ]

Популярні публікації
Календар платника єдиного податку та ЄСВ на 2021 р...
Календар платника єдиного податку та ЄСВ на 2021 рік!

Ставки і терміни сплати ЄСВ, та єдиного податку в 2021 роціsp;]

Які наслідки, якщо відсутні первинні документи при...
Які наслідки, якщо відсутні первинні документи при перевірці за місцем реалізації товарів?

Штрафи за відсутність первинних документів! Відповідно частини другої t19" target="_blank" rel="noindex">статті 19  [ ... ]

Календар платника єдиного податку та ЄСВ на 2022 р...
Календар платника єдиного податку та ЄСВ на 2022 рік!

Ставки і терміни сплати ЄСВ, та єдиного податку в 2022 роціsp;]

Декларація ПДВ-2021 всі нюанси заповнення...
Декларація ПДВ-2021 всі нюанси заповнення

Декларація ПДВ-2021! Процес заповнення декларації з ПДВ в Україні пов'язаний з мак [ ... ]

Як правильно вести Головну книгу?...
Як правильно вести Головну книгу?

Як вести Головну книгу? 21 липня 2021 року Міністерство фінансів України видало нак [ ... ]

Строки давності для застосування штрафів!...
Строки давності для застосування штрафів!

Строки давності штрафів! Граничним строком застосування штрафних санкцій (штра [ ... ]

Заповнення нульової декларації з ПДВ 2021!...
Заповнення нульової декларації з ПДВ 2021!

Нульова декларація з ПДВ 2021! З початку весни поточного року вступили в силу онов [ ... ]

Штрафи за трудовим законодавством 2021!...
Штрафи за трудовим законодавством 2021!

Штрафи за трудовим законодавством На законодавчому рівні в Україні від мінімал [ ... ]

Штрафи за неофіційне працевлаштування працівників!...
Штрафи за неофіційне працевлаштування працівників!

Штрафи за тіньових працівників! Держпраці розповідає, що заходи до притягнення  [ ... ]