Бухгалтерські послуги для Юридичних осіб

Послуги ведення бухгалтерського та податкового обліку так зване «щомісячне бухгалтерське обслуговування» наша Компанія "Аудит. Бухгалтерія. Аутсорсинг" надає на абонентській основі або разово. Бухгалтерське обслуговування підприємства включає перевірку відображення переданих нам документів у бухгалтерському обліку, проведення документів, перевірку накопившихся даних податкового обліку для цілей оподаткування в 1С та відображення податкових результатів у підготовлених звітах, узгодження результатів оподаткування за звітний період з уповноваженою особою Замовника, здачу звітності. Комплекс послуг включає підготовку фінансових звітів (балансу, звіту про фінансові результати та інших, які визначені як частина фінансових звітів).

При веденні бухгалтерського та податкового обліку підприємств, пропонується три основні варіанти співпраці:

1. Повне ведення обліку підприємства

Фахівці Компанії "Аудит. Бухгалтерія. Аутсорсинг" повністю ведуть бухгалтерський і податковий облік Вашого підприємства (ПП, ТОВ, ВАТ, ЗАТ). При даній формі співпраці ми повністю замінимо Вашій компанії внутрішню бухгалтерію, звільнимо Вас від будь-яких турбот з організації та контролю за виконанням її функцій.

Взаємодія сторін може здійснюватися за погодженням, кур'єром, факсом, поштою, електронною поштою за допомогою Інтернет. Така форма обліку можлива при невеликому обсязі документообігу. Наша компанія виступає для Вас в якості єдиного бухгалтера і виконує всю бухгалтерську роботу.

2. Ведення обліку в якості головного бухгалтера

Компанія «Аудит. Бухгалтерія. Аутсорсинг» надає послуги ведення бухгалтерського і податкового обліку в якості головного бухгалтера.

У цій формі співробітництва компанія бере на себе функції: складання і здачі звітності, оптимізації оподаткування, контролю та керівництва бухгалтерією. При такій формі співпраці, силами компанії оформляється і ведеться первинна документація та облік (рахунки, накладні, акти, платіжні документи і т.д.) У даному випадку, за домовленістю Сторін, виписувати первинну документацію може Ваш бухгалтер, секретар, менеджер.

Функції компанії «Аудит. Бухгалтерія. Аутсорсинг »в якості головного бухгалтера:

  • здійснення організації бухгалтерського обліку господарсько - фінансової діяльності підприємства і контроль використання матеріальних, трудових і фінансових ресурсів;
  • формування у відповідності із законодавством облікової політики, виходячи з особливостей діяльності замовника;
  • контроль дотримання порядку оформлення первинних документів;
  • контроль правильності обліку господарських операцій;
  • забезпечення дотримання фінансової і касової дисципліни;
  • складання фінансової та податкової звітності, подання її у встановленому порядку до контролюючих органів.

Бухгалтерський супровід зручно тим підприємствам, у штаті яких є бухгалтер, який здійснює безпосередньо на місці виписку всіх первинних документів (платіжних документів, накладних, актів, податкових накладних тощо). Послуга надається разово і на постійній основі. За домовленістю Сторін, виписувати первинну документацію може Ваш співробітник - бухгалтер, секретар, менеджер.

Послуга включає в себе:

  • організацію бухгалтерського обліку господарсько - фінансової діяльності;
  • формування облікової політики відповідно до законодавства;
  • контроль дотримання порядку оформлення первинних та бухгалтерських документів;
  • аналіз взаєморозрахунків з дебіторами / кредиторами;
  • складання зведених регістрів бухгалтерського та податкового обліку;
  • закриття звітного періоду;
  • розрахунок сум податків передбачених законодавством;
  • складання і здачу звітності в податкові органи;
  • складання і здачу звітності в позабюджетні фонди;
  • складання і здачу звітності до органів статистики;
  • інформаційно-консультаційну підтримку.

3. Податкове супроводження підприємства

Компанія «Аудит. Бухгалтерія. Аутсорсинг » надає послуги бухгалтерського супроводу у формі постійних консультацій на абонентській основі і допомоги Вашому Головному бухгалтерові (штату бухгалтерів). Наші фахівці взаємодіють з керівництвом Вашої компанії в ракурсі консультацій, мінімізації ризиків, оптимізації податкового навантаження, Фінансових потоків кожного звітного періоду на підставі даних господарської діяльності. Надають допомогу в оптимізації фінансових схем.

Причини можуть бути різними: недостатній досвід роботи, великий спектр бухгалтерських питань, що випливають із сфери діяльності підприємства, велике завантаження поточною роботою і т.д. Крім того, деякі бухгалтера можуть бути дуже вимогливими і акуратними з цифрами, але зовсім губляться перед «натиском» різних перевіряючих структур.

Податкове супроводження здійснюється шляхом супроводу бухгалтерії Вашої компанії зі всіх найскладніших питань, відповідь на які вимагає залучення професіоналів.

Податкове супроводження включає в себе:

  • консультаційну підтримку з бухгалтерських, податкових, фінансових питань;
  • при необхідності - участь у розробці схем фінансових потоків (функції фінансового директора);
  • щомісячну перевірку правильності проведення бухгалтерської обробки первинних документів Вашими бухгалтерами (функції головного бухгалтера);
  • коригування бухгалтерського обліку у разі необхідності;
  • оптимізацію і планування податків законними засобами;
  • складання і здача звітності до податкової інспекції, Пенсійного фонду, всі фонди страхування та статистики.

З кожним Замовником складається індивідуальний договір, в якому може бути розширене або зменшене коло завдань, залежно від організації бухгалтерського обліку на конкретному підприємстві.

Вибирайте самі, який вид бухгалтерського супроводу найбільше підходить Вашій компанії. Ми готові допомагати Вам у вирішенні щоденних проблем. Ми щиро зацікавлені у Вашому успіху. Наша робота - запорука Вашого спокою!

Ведення бухгалтерського обліку - комплексне рішення для оптимізації оподаткування, складання облікової документації згідно вимог законодавства.

На сьогоднішній день жодне підприємство не здатне нормально функціонувати і розвиватися без відповідного обліку. Формально він має вигляд документальної звітності, яка підтверджує економічні та господарські операції в компанії. Ці операції, а також майно компанії виступають об'єктами її діяльності.

Багато невеликих фірм не можуть дозволити собі утримувати власний штат бухгалтерів чи навіть одного бухгалтера, тому що ці витрати ( на створення робочого місця, на виплату заробітної плати та ін ) не завжди окупаються. Тому мудрим рішенням у даному випадку є послуга ведення бухгалтерського обліку організацією - посередником.

Що дає ведення обліку сторонньою компанією ?

  • У першу чергу, клієнт отримує впевненість у проведенні будь-яких фінансових операцій, які повністю відповідають законодавству.
  • Економія бюджетних коштів. Ви не тільки економите гроші на утримання штатної одиниці, а й скорочуєте витрати на облаштування робочого місця ( закупівлю програмного забезпечення, бланків та літератури).

Поетапне ведення бухгалтерського обліку:

  • Перевірка первинної облікової документації на правильність оформлення та відповідність дійсності.
  • Контроль введення даних у базу бухгалтерії.
  • Створення звітності та обліку, в числі яких і бухгалтерські, податкові регістри.
  • Здавання відповідної звітності в державні контролюючі органи.
  • Надання необхідних даних по запиту клієнта.
  • Надання допомоги у здійсненні підбору кадрів і вирішенні організаційних питань служби бухгалтерії.

Вартість аутсорсингу в Україні

Процес аутсорсингу має на увазі передачу клієнтом відповідальності за виконання грамотних і своєчасних розрахунків і зборів податків згідно з договором на аутсорсинг бухгалтерської компанії, яка може виступати в ролі бухгалтера на дому.

У Києві актуальні в даний час два види аутсорсингу : повне і часткове ведення бухгалтерії. Наприклад, розрахунок заробітної плати, послуги зі складання податкового та кадрового документообігу, підготовка документації до кредитування і т.д - ці та інші ділянки робіт можуть бути включені в пакет послуг, а також можуть надаватися бухгалтерської компанією в одиничному порядку.

Відносно ціни, то даний сервіс вигідний з точки зору матеріальних витрат, при цьому бухгалтерська компанія ( аутсорсер ) виконує цілий комплекс заходів з оптимізації Вашого фінансового та податкового документообігу.

У Києві ціни на надання бухгалтерської допомоги цілком доступні і справедливі, тому що представники великого та малого бізнесу вже давно звернули свою пильну увагу на послуги подібного роду, і більшість з них стали постійними користувачами послуги віддаленого бухгалтера, бухгалтерської фірми.

Компанія "Аудит. Бухгалтерія. Аутсорсинг" гарантує якість і конфіденційність комерційної інформації, безперервність ведення обліку, оптимізацію податкового навантаження, Надійність і об'єктивність наданих послуг. Незалежно від обраної вами системи оподаткування підприємства або системи оподаткування підприємця ми надамо вам індивідуальну підтримку і допоможемо уникнути штрафів та пені, звільнимо від паперової роботи, допоможемо пройти перевірку Вашої діяльності контролюючими органами.

 

Останні новини
Який штраф Вас чекає якщо не подати декларації про...
Який штраф Вас чекає якщо не подати декларації про доходи?

Який штраф, якщо не подати декларації про доходи?! Податкова декларація подаєтьс [ ... ]

Перереєстрація ПРРО, як здійснити?...
Перереєстрація ПРРО, як здійснити?

Перереєстрація ПРРО! Як інформує ДПС, відповідно до п. 8 розділу II Порядку реєстр [ ... ]

Календар платника єдиного податку та ЄСВ на 2022 р...
Календар платника єдиного податку та ЄСВ на 2022 рік!

Ставки і терміни сплати ЄСВ, та єдиного податку в 2022 роціsp;]

Зміни в проведенні податкових перевірок з 2022 рок...
Зміни в проведенні податкових перевірок з 2022 року!

Зміни в проведенні податкових перевірок! ДПС повідомили, що Законом України від  [ ... ]

Коли не потрібно застосовувати РРО?...
Коли не потрібно застосовувати РРО?

Коли не потрібно РРО! Відповідно з пунктом 14 ст. 9 Закону України від 06.07.1995 р. №265/9 [ ... ]

Вітаємо з Новим Роком та Різдвом Христовим!...
Вітаємо з Новим Роком та Різдвом Христовим!

Щиро вітаємо Вас з Новим 2022 роком та Різдвом Христовим! bsp;... ]

Порядок ведення товарного обліку для ФОП!...
Порядок ведення товарного обліку для ФОП!

Порядок ведення товарного обліку! Порядок набирає чинності через 10 днів з дня йо [ ... ]

ПРРО та як його вибрати?
ПРРО та як його вибрати?

ПРРО та як його вибрати? ПРРО є програмним реєстратором розрахункових операцій,  [ ... ]

Пропонують відтермінувати тотальну фіскалізацію РР...
Пропонують відтермінувати тотальну фіскалізацію РРО до 2023 року!

Пропонують відтермінувати тотальну фіскалізацію РРО! Вже з 2022 року всі платники [ ... ]

Популярні публікації
Календар платника єдиного податку та ЄСВ на 2021 р...
Календар платника єдиного податку та ЄСВ на 2021 рік!

Ставки і терміни сплати ЄСВ, та єдиного податку в 2021 роціsp;]

Які наслідки, якщо відсутні первинні документи при...
Які наслідки, якщо відсутні первинні документи при перевірці за місцем реалізації товарів?

Штрафи за відсутність первинних документів! Відповідно частини другої t19" target="_blank" rel="noindex">статті 19  [ ... ]

Календар платника єдиного податку та ЄСВ на 2022 р...
Календар платника єдиного податку та ЄСВ на 2022 рік!

Ставки і терміни сплати ЄСВ, та єдиного податку в 2022 роціsp;]

Декларація ПДВ-2021 всі нюанси заповнення...
Декларація ПДВ-2021 всі нюанси заповнення

Декларація ПДВ-2021! Процес заповнення декларації з ПДВ в Україні пов'язаний з мак [ ... ]

Як правильно вести Головну книгу?...
Як правильно вести Головну книгу?

Як вести Головну книгу? 21 липня 2021 року Міністерство фінансів України видало нак [ ... ]

Строки давності для застосування штрафів!...
Строки давності для застосування штрафів!

Строки давності штрафів! Граничним строком застосування штрафних санкцій (штра [ ... ]

Заповнення нульової декларації з ПДВ 2021!...
Заповнення нульової декларації з ПДВ 2021!

Нульова декларація з ПДВ 2021! З початку весни поточного року вступили в силу онов [ ... ]

Штрафи за трудовим законодавством 2021!...
Штрафи за трудовим законодавством 2021!

Штрафи за трудовим законодавством На законодавчому рівні в Україні від мінімал [ ... ]

Штрафи за неофіційне працевлаштування працівників!...
Штрафи за неофіційне працевлаштування працівників!

Штрафи за тіньових працівників! Держпраці розповідає, що заходи до притягнення  [ ... ]