Внесення змін до реєстраційних документів фізичної особи - підприємця (ФОП, СПД)

Зміна прізвища підприємця

При зміні прізвища підприємцем однієї заміни паспорта недостатньо. Підприємцю слід внести зміни до реєстраційних документів, офіційно сповістити відповідні державні органи: адміністрацію, податкову службу, соціальні фонди та органи статистики.

Документи, необхідні для реєстрації зміни прізвища:

  • свідоцтво про державну реєстрації підприємства або виписка (оригінал);
  • довідка статистики (оригінал) - за наявності;
  • повідомлення із Пенсійного фонду інших фондів соціального страхування (оригінали) - за наявності;
  • довідка 4-ОПП (оригінал) - за наявності;
  • копії паспортів старого і нового (після зміни прізвища);
  • копії ідентифікаційних кодів старого і нового (після зміни прізвища);
  • довіреність.

При зміні прізвища у вартість комплексу послуг входить:

  • підготовка комплекту документів для реєстрації змін у установчу документацію;
  • реєстрація змін в адміністрації шляхом подачі реєстраційної картки;
  • повідомлення про реєстрацію змін податкову службу;
  • повідомлення Пенсійного фонду;
  • зміна свідоцтва платника єдиного податку або ПДВ (у разі включення у вартість послуг).

У результаті надання послуг підприємець отримує нові реєстраційні документи підприємця на нове прізвище, при необхідності нову печатку

Зміна адреси підприємця

При зміні адреси підприємцем однієї заміни прописки в паспорті недостатньо. Підприємець зобов'язаний внести зміни до реєстраційних документів, офіційно сповістити відповідні державні органи: адміністрацію, податкову службу, соціальні фонди.

Особливість даних змін полягає в тому, що при зміні адреси підприємець може бути змушений стати на облік в іншому районі міста (а іноді і - в іншому місті). Якщо прописка підприємця змінилася в рамках одного району міста, то внесення змін до реєстраційних документів простіше, ніж при зміні прописки на інший район чи місто. Складність полягає в тому, що при переході з району в район або в інше місто, підприємцю потрібно повністю «знятися» з обліку в адміністрації, податкової та соціальних фондах одного району і стати на облік в новому районі в адміністрації, податкової та соціальних фондах другого району .

Документи, необхідні для реєстрації зміни адреси:

  • свідоцтво про державну реєстрацію підприємства або виписка (оригінал);
  • довідка статистики (оригінал) - за наявності;
  • повідомлення із Пенсійного фонду інших фондів соціального страхування (оригінали) - за наявності;
  • довідка 4-ОПП (оригінал) - за наявності;
  • копії паспорта та ідентифікаційного коду з новою пропискою;
  • довіреність.

При зміні адреси в рамках одного району міста, у вартість комплексу послуг входить:

  • підготовка комплекту документів для реєстрації змін до установчих документів;
  • внесення змін до установчих документів в адміністрації (одержання виписки підприємця з новою адресою);
  • повідомлення податкової служби про внесення змін до реєстраційних документів;
  • сповіщення пенсійного фонду про внесення змін до реєстраційних документів;
  • отримання свідоцтва платника єдиного податку або ПДВ з новою адресою прописки (у разі включення у вартість послуг).

При зміні адреси при переході з одного району в інший район міста або в інше місто, у вартість комплексу послуг входить:

  • підготовка комплекту документів для реєстрації змін до установчих документів;
  • зняття з обліку в адміністрації за старою адресою прописки;
  • зняття з обліку в податковій службі за старою адресою прописки;
  • зняття з обліку в Пенсійному фонді за старою адресою прописки;
  • зняття з обліку в інших фондах соціального страхування за старою адресою прописки;
  • постановка на облік в адміністрації за новою адресою прописки;
  • постановка на облік у податковій службі за новою адресою прописки;
  • постановка на облік у Пенсійному фонді за новою адресою прописки;
  • постановка на облік в інших фондах соціального страхування за новою адресою прописки;
  • отримання свідоцтва платника єдиного податку або ПДВ з новою адресою прописки (у разі включення у вартість послуг).

У результаті надання послуг по зміні адреси в установчих документах, підприємець отримує нові реєстраційні документи підприємця з новою адресою.

Послуги з внесення змін до установчих документів у зв'язку зі зміною прізвища, адреси є нестандартними послугами. Терміни виконання залежать від умов кожної окремо взятої послуги: зміна адреси в рамках одного району чи різних районів, (одного міста), обсягів послуг і домовленостей, і т.п.

Реєстрація зміни КВЕД

КВЕДи вибираються підприємцем при первиннії реєстрації і визначають основні напрямки його діяльності. Вони вносяться в реєстраційну картку підприємця в адміністрації і свідоцтво єдиного податку (якщо підприємець платник єдиного податку). Особливо КВЕДи актуальні для підприємців на спрощеній системі оподаткування. Законодавством передбачені штрафні санкції за здійснення підприємницької діяльності, забороненої на єдиному податку або не зазначеної у свідоцтві платника єдиного податку. Вони істотні і для інших підприємців, оскільки будь-який підприємець зобов'язаний займатися тільки легальними видами діяльності, які дозволені державою.

Якщо ж підприємець протягом своєї діяльності вирішив змінити свої КВЕДи, то йому потрібно внести зміни до таких документів:

  • реєстраційну картку в адміністрації;
  • сповістити про зміни податкову службу і при необхідності отримати нове свідоцтво платника єдиного податку (якщо підприємець на 1 і 2 групі спрощеної системи оподаткування).

Документи, необхідні для зміни КВЕД підприємцем:

  • свідоцтво про державну реєстрацію підприємства або виписка (оригінал);
  • довідка статистики (оригінал) - за наявності;
  • свідоцтво платника єдиного податку (оригінал) - за домовленістю;
  • довіреність.

При зміні КВЕД підприємця у вартість комплексу послуг входить:

  • консультування з питань надання послуги;
  • допомога в підборі КВЕД-2010;
  • підготовка комплекту документів для реєстрації змін до установчих документів;
  • внесення нових КВЕД в адміністрації до реєстраційних документів підприємця;
  • отримання в органах статистики нової довідки з новими КВЕД (при необхідності);
  • подача інформації про нові КВЕДи до податкової служби, за домовленістю - отримання свідоцтва платника єдиного податку з новими КВЕДами.

Звертаємо увагу, протягом 2012 - 2013 р. всі підприємці та юридичні особи зобов'язані внести зміни до КВЕДів (замість КВЕДів з довідника 2005 р. в реєстраційні документи мають бути внесені КВЕДи з довідника 2010 р.). Тому, в 2012 - 2013 рр.. дана послуга особливо актуальна. Зміна КВЕДів обов'язкова.

При самостійному виборі КВЕДів корисним слід зазначити сайт Держкомстату, на якому присутній сервіс визначення відповідності КВЕД-2005 і КВЕД-2010 (новий). Можливо Вам це допоможе зорієнтуватися: http://kved.ukrstat.gov.ua/

Якщо Вам знадобиться відповідна послуга, звертайтеся, наші співробітники готові надати своєчасно якісну послугу з внесення змін до установчих документів, по зміні КВЕД, адреси, прізвища.

Послуги з оформлення і реєстрації трудових договорів підприємців з найманими працівниками

Для приватних підприємців актуальний особливий вид послуг, який не надається юридичним особам:

  • підготовка трудових договорів з найманими працівниками;
  • реєстрація трудових договорів у фонді безробіття;

Документи, необхідні для реєстрації трудового договору з найманим працівником у фонді зайнятості:

  • копії паспорта та коду співробітника, з яким укладається трудовий договір;
  • копії реєстраційних документів підприємця для підготовки документації з надання послуг;
  • довіреність.

При реєстрації трудового договору з найманим працівником підприємця у фонді зайнятості у вартість комплексу послуг входить:

  • консультування з питань надання послуги;
  • допомога в оформленні трудового договору (узгодження і роз'яснення сторонам всіх умов трудового договору - при необхідності);
  • підготовка трудового договору;
  • реєстрація трудового договору з найманим працівником у фонді зайнятості;
  • за домовленістю - подача звіту 5-ПН по прийнятому працівнику.

Термін надання послуги 2 робочих дня з дня отримання всієї необхідної документації та інформації для надання послуги.

Даний вид послуг надається на разовій основі, при комплексному наданні послуг, замовникам надаються знижки. Ми завжди готові надати комплекс юридичних послуг, необхідних замовнику. Наш успіх полягає в індивідуальному підході до кожного замовника, в увазі до дрібниць, концентрації на проблемах наших партнерів і детального опрацювання документів.

Останні новини
Який штраф Вас чекає якщо не подати декларації про...
Який штраф Вас чекає якщо не подати декларації про доходи?

Який штраф, якщо не подати декларації про доходи?! Податкова декларація подаєтьс [ ... ]

Перереєстрація ПРРО, як здійснити?...
Перереєстрація ПРРО, як здійснити?

Перереєстрація ПРРО! Як інформує ДПС, відповідно до п. 8 розділу II Порядку реєстр [ ... ]

Календар платника єдиного податку та ЄСВ на 2022 р...
Календар платника єдиного податку та ЄСВ на 2022 рік!

Ставки і терміни сплати ЄСВ, та єдиного податку в 2022 роціsp;]

Зміни в проведенні податкових перевірок з 2022 рок...
Зміни в проведенні податкових перевірок з 2022 року!

Зміни в проведенні податкових перевірок! ДПС повідомили, що Законом України від  [ ... ]

Коли не потрібно застосовувати РРО?...
Коли не потрібно застосовувати РРО?

Коли не потрібно РРО! Відповідно з пунктом 14 ст. 9 Закону України від 06.07.1995 р. №265/9 [ ... ]

Вітаємо з Новим Роком та Різдвом Христовим!...
Вітаємо з Новим Роком та Різдвом Христовим!

Щиро вітаємо Вас з Новим 2022 роком та Різдвом Христовим! bsp;... ]

Порядок ведення товарного обліку для ФОП!...
Порядок ведення товарного обліку для ФОП!

Порядок ведення товарного обліку! Порядок набирає чинності через 10 днів з дня йо [ ... ]

ПРРО та як його вибрати?
ПРРО та як його вибрати?

ПРРО та як його вибрати? ПРРО є програмним реєстратором розрахункових операцій,  [ ... ]

Пропонують відтермінувати тотальну фіскалізацію РР...
Пропонують відтермінувати тотальну фіскалізацію РРО до 2023 року!

Пропонують відтермінувати тотальну фіскалізацію РРО! Вже з 2022 року всі платники [ ... ]

Популярні публікації
Календар платника єдиного податку та ЄСВ на 2021 р...
Календар платника єдиного податку та ЄСВ на 2021 рік!

Ставки і терміни сплати ЄСВ, та єдиного податку в 2021 роціsp;]

Які наслідки, якщо відсутні первинні документи при...
Які наслідки, якщо відсутні первинні документи при перевірці за місцем реалізації товарів?

Штрафи за відсутність первинних документів! Відповідно частини другої t19" target="_blank" rel="noindex">статті 19  [ ... ]

Календар платника єдиного податку та ЄСВ на 2022 р...
Календар платника єдиного податку та ЄСВ на 2022 рік!

Ставки і терміни сплати ЄСВ, та єдиного податку в 2022 роціsp;]

Декларація ПДВ-2021 всі нюанси заповнення...
Декларація ПДВ-2021 всі нюанси заповнення

Декларація ПДВ-2021! Процес заповнення декларації з ПДВ в Україні пов'язаний з мак [ ... ]

Як правильно вести Головну книгу?...
Як правильно вести Головну книгу?

Як вести Головну книгу? 21 липня 2021 року Міністерство фінансів України видало нак [ ... ]

Строки давності для застосування штрафів!...
Строки давності для застосування штрафів!

Строки давності штрафів! Граничним строком застосування штрафних санкцій (штра [ ... ]

Заповнення нульової декларації з ПДВ 2021!...
Заповнення нульової декларації з ПДВ 2021!

Нульова декларація з ПДВ 2021! З початку весни поточного року вступили в силу онов [ ... ]

Штрафи за трудовим законодавством 2021!...
Штрафи за трудовим законодавством 2021!

Штрафи за трудовим законодавством На законодавчому рівні в Україні від мінімал [ ... ]

Штрафи за неофіційне працевлаштування працівників!...
Штрафи за неофіційне працевлаштування працівників!

Штрафи за тіньових працівників! Держпраці розповідає, що заходи до притягнення  [ ... ]