Внесення змін до реєстраційних документів фізичної особи - підприємця (ФОП, СПД)

Зміна прізвища підприємця

При зміні прізвища підприємцем однієї заміни паспорта недостатньо. Підприємцю слід внести зміни до реєстраційних документів, офіційно сповістити відповідні державні органи: адміністрацію, податкову службу, соціальні фонди та органи статистики.

Документи, необхідні для реєстрації зміни прізвища:

  • свідоцтво про державну реєстрації підприємства або виписка (оригінал);
  • довідка статистики (оригінал) - за наявності;
  • повідомлення із Пенсійного фонду інших фондів соціального страхування (оригінали) - за наявності;
  • довідка 4-ОПП (оригінал) - за наявності;
  • копії паспортів старого і нового (після зміни прізвища);
  • копії ідентифікаційних кодів старого і нового (після зміни прізвища);
  • довіреність.

При зміні прізвища у вартість комплексу послуг входить:

  • підготовка комплекту документів для реєстрації змін у установчу документацію;
  • реєстрація змін в адміністрації шляхом подачі реєстраційної картки;
  • повідомлення про реєстрацію змін податкову службу;
  • повідомлення Пенсійного фонду;
  • зміна свідоцтва платника єдиного податку або ПДВ (у разі включення у вартість послуг).

У результаті надання послуг підприємець отримує нові реєстраційні документи підприємця на нове прізвище, при необхідності нову печатку

Зміна адреси підприємця

При зміні адреси підприємцем однієї заміни прописки в паспорті недостатньо. Підприємець зобов'язаний внести зміни до реєстраційних документів, офіційно сповістити відповідні державні органи: адміністрацію, податкову службу, соціальні фонди.

Особливість даних змін полягає в тому, що при зміні адреси підприємець може бути змушений стати на облік в іншому районі міста (а іноді і - в іншому місті). Якщо прописка підприємця змінилася в рамках одного району міста, то внесення змін до реєстраційних документів простіше, ніж при зміні прописки на інший район чи місто. Складність полягає в тому, що при переході з району в район або в інше місто, підприємцю потрібно повністю «знятися» з обліку в адміністрації, податкової та соціальних фондах одного району і стати на облік в новому районі в адміністрації, податкової та соціальних фондах другого району .

Документи, необхідні для реєстрації зміни адреси:

  • свідоцтво про державну реєстрацію підприємства або виписка (оригінал);
  • довідка статистики (оригінал) - за наявності;
  • повідомлення із Пенсійного фонду інших фондів соціального страхування (оригінали) - за наявності;
  • довідка 4-ОПП (оригінал) - за наявності;
  • копії паспорта та ідентифікаційного коду з новою пропискою;
  • довіреність.

При зміні адреси в рамках одного району міста, у вартість комплексу послуг входить:

  • підготовка комплекту документів для реєстрації змін до установчих документів;
  • внесення змін до установчих документів в адміністрації (одержання виписки підприємця з новою адресою);
  • повідомлення податкової служби про внесення змін до реєстраційних документів;
  • сповіщення пенсійного фонду про внесення змін до реєстраційних документів;
  • отримання свідоцтва платника єдиного податку або ПДВ з новою адресою прописки (у разі включення у вартість послуг).

При зміні адреси при переході з одного району в інший район міста або в інше місто, у вартість комплексу послуг входить:

  • підготовка комплекту документів для реєстрації змін до установчих документів;
  • зняття з обліку в адміністрації за старою адресою прописки;
  • зняття з обліку в податковій службі за старою адресою прописки;
  • зняття з обліку в Пенсійному фонді за старою адресою прописки;
  • зняття з обліку в інших фондах соціального страхування за старою адресою прописки;
  • постановка на облік в адміністрації за новою адресою прописки;
  • постановка на облік у податковій службі за новою адресою прописки;
  • постановка на облік у Пенсійному фонді за новою адресою прописки;
  • постановка на облік в інших фондах соціального страхування за новою адресою прописки;
  • отримання свідоцтва платника єдиного податку або ПДВ з новою адресою прописки (у разі включення у вартість послуг).

У результаті надання послуг по зміні адреси в установчих документах, підприємець отримує нові реєстраційні документи підприємця з новою адресою.

Послуги з внесення змін до установчих документів у зв'язку зі зміною прізвища, адреси є нестандартними послугами. Терміни виконання залежать від умов кожної окремо взятої послуги: зміна адреси в рамках одного району чи різних районів, (одного міста), обсягів послуг і домовленостей, і т.п.

Реєстрація зміни КВЕД

КВЕДи вибираються підприємцем при первиннії реєстрації і визначають основні напрямки його діяльності. Вони вносяться в реєстраційну картку підприємця в адміністрації і свідоцтво єдиного податку (якщо підприємець платник єдиного податку). Особливо КВЕДи актуальні для підприємців на спрощеній системі оподаткування. Законодавством передбачені штрафні санкції за здійснення підприємницької діяльності, забороненої на єдиному податку або не зазначеної у свідоцтві платника єдиного податку. Вони істотні і для інших підприємців, оскільки будь-який підприємець зобов'язаний займатися тільки легальними видами діяльності, які дозволені державою.

Якщо ж підприємець протягом своєї діяльності вирішив змінити свої КВЕДи, то йому потрібно внести зміни до таких документів:

  • реєстраційну картку в адміністрації;
  • сповістити про зміни податкову службу і при необхідності отримати нове свідоцтво платника єдиного податку (якщо підприємець на 1 і 2 групі спрощеної системи оподаткування).

Документи, необхідні для зміни КВЕД підприємцем:

  • свідоцтво про державну реєстрацію підприємства або виписка (оригінал);
  • довідка статистики (оригінал) - за наявності;
  • свідоцтво платника єдиного податку (оригінал) - за домовленістю;
  • довіреність.

При зміні КВЕД підприємця у вартість комплексу послуг входить:

  • консультування з питань надання послуги;
  • допомога в підборі КВЕД-2010;
  • підготовка комплекту документів для реєстрації змін до установчих документів;
  • внесення нових КВЕД в адміністрації до реєстраційних документів підприємця;
  • отримання в органах статистики нової довідки з новими КВЕД (при необхідності);
  • подача інформації про нові КВЕДи до податкової служби, за домовленістю - отримання свідоцтва платника єдиного податку з новими КВЕДами.

Звертаємо увагу, протягом 2012 - 2013 р. всі підприємці та юридичні особи зобов'язані внести зміни до КВЕДів (замість КВЕДів з довідника 2005 р. в реєстраційні документи мають бути внесені КВЕДи з довідника 2010 р.). Тому, в 2012 - 2013 рр.. дана послуга особливо актуальна. Зміна КВЕДів обов'язкова.

При самостійному виборі КВЕДів корисним слід зазначити сайт Держкомстату, на якому присутній сервіс визначення відповідності КВЕД-2005 і КВЕД-2010 (новий). Можливо Вам це допоможе зорієнтуватися: http://kved.ukrstat.gov.ua/

Якщо Вам знадобиться відповідна послуга, звертайтеся, наші співробітники готові надати своєчасно якісну послугу з внесення змін до установчих документів, по зміні КВЕД, адреси, прізвища.

Послуги з оформлення і реєстрації трудових договорів підприємців з найманими працівниками

Для приватних підприємців актуальний особливий вид послуг, який не надається юридичним особам:

  • підготовка трудових договорів з найманими працівниками;
  • реєстрація трудових договорів у фонді безробіття;

Документи, необхідні для реєстрації трудового договору з найманим працівником у фонді зайнятості:

  • копії паспорта та коду співробітника, з яким укладається трудовий договір;
  • копії реєстраційних документів підприємця для підготовки документації з надання послуг;
  • довіреність.

При реєстрації трудового договору з найманим працівником підприємця у фонді зайнятості у вартість комплексу послуг входить:

  • консультування з питань надання послуги;
  • допомога в оформленні трудового договору (узгодження і роз'яснення сторонам всіх умов трудового договору - при необхідності);
  • підготовка трудового договору;
  • реєстрація трудового договору з найманим працівником у фонді зайнятості;
  • за домовленістю - подача звіту 5-ПН по прийнятому працівнику.

Термін надання послуги 2 робочих дня з дня отримання всієї необхідної документації та інформації для надання послуги.

Даний вид послуг надається на разовій основі, при комплексному наданні послуг, замовникам надаються знижки. Ми завжди готові надати комплекс юридичних послуг, необхідних замовнику. Наш успіх полягає в індивідуальному підході до кожного замовника, в увазі до дрібниць, концентрації на проблемах наших партнерів і детального опрацювання документів.

Останні новини
Податкова реформа 2020 на Україні!...
Податкова реформа 2020 на Україні!

Податкова реформа 2020 на Україні Реформи в податковій сфері проводяться урядом щ [ ... ]

З 1 січня 2021 року запроваджується єдиний рахунок...
З 1 січня 2021 року запроваджується єдиний рахунок!

Запроваджується єдиний рахунок! 0 року № 321ет Мін [ ... ]

Проект Держбюджету на 2021 рік!...
Проект Держбюджету на 2021 рік!

Держбюджет-2021! 14 вересня був затверджений законопроект про Держбюджет на 2021 рік. [ ... ]

Як оформити дистанційного працівника під час каран...
Як оформити дистанційного працівника під час карантину в Україні 2020!

Як оформити дистанційного працівника під час карантину? Дистанційна робота, яка [ ... ]

Скільки має бути касирів при використанні декілько...
Скільки має бути касирів при використанні декількох ПРРО!

Скільки має бути касирів та ЕЦП при використанні декілька ПРРО! ДПС

Держпраці посилять контроль за працевлаштуванням!...
Держпраці посилять контроль за працевлаштуванням!

Держпраці посилить контроль за офіційним працевлаштуванням! З 1 вересня Держпра [ ... ]

Вже з 1 вересня мінімальна зарплата 5000 грн!...
Вже з 1 вересня мінімальна зарплата 5000 грн!

Мінімальна зарплата 5000 грн вже з 1 вересня! На засіданні ВРУ, 25 серпня було прийня [ ... ]

Штрафи за порушення трудового законодавства!...
Штрафи за порушення трудового законодавства!

За які порушення вам можуть накласти штраф? nbsp;[ ... ]

Поточні правила та майбутні перспективи застосуван...
Поточні правила та майбутні перспективи застосування РРО/ПРРО!

Перспективи застосування РРО/ПРРО! Згідно з статистичними даними ДПС переважна  [ ... ]

Популярні публікації
РРО для ФОП з 2020 року, коли застосовувати, як пр...
РРО для ФОП з 2020 року, коли застосовувати, як працювати, та про які штрафи потрібно знати

З 2020 РОКУ, КОЛИ ФОП ЗАСТОСОВУВАТИ РРО, ЯК ПРАЦЮВАТИ З РРО, ТА ЯКІ ШТРАФИ ПРИ ВИКОРИ [ ... ]

Календар платника єдиного податку та ЄСВ на 2020 р...
Календар платника єдиного податку та ЄСВ на 2020 рік

Ставки і терміни сплати ЄСВ, та єдиного податку в 2020 роціsp;]

Найняти співробітника або укласти ЦПД!...
Найняти співробітника або укласти ЦПД!

Кого найняти, співробітника, укласти договір з ФОП або укласти ЦПД (Цивільно-прав [ ... ]

Нові перевірки діють вже з 31 грудня!...
Нові перевірки діють вже з 31 грудня!

Новий порядок перевірок Держпраці діє з 31 грудня!!! nbsp;... ]

Як оформити співробітника і заощадити на податках?...
Як оформити співробітника і заощадити на податках?

Як краще оформити співробітника в 2019 році??
ника [ ... ]

Фінансовий моніторинг для підприємця...
Фінансовий моніторинг для підприємця

Фін.Моніторінг.
гроші на картку? Як купити квартиру, машину і не заг [ ... ]

Податківці ПОЗБАВЛЯЮТЬ ЄДИНОГО податку за будь-яки...

Податківці, анулюють ЄДИНИЙ податок, якщо є будь-який податковий БОРГ! Всім підпр [ ... ]

Коли потрібен РРО для Інтернет магазину?...
Коли потрібен РРО для Інтернет магазину?

КОЛИ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИНУ НЕ УНИКНУТИ РРО? рібно з [ ... ]

Юрособам в 2020 році потрібно оновити іформацію пр...
Юрособам в 2020 році потрібно оновити іформацію про власників!

Інформацію про бенефіціарів в ЄДР слід оновити в 2020 році! Подання держреєстрато [ ... ]