Відновлення обліку Фізичних осіб

 

При відновленні документації та звітності підприємця, фахівцями нашої компанії виконуються наступні етапи робіт

Як свідчить практика, у частини підприємців відсутня первинна документація, про що стає відомо зазвичай при закритті підприємця. Причиною цьому служить закореніла думку, що підприємець не зобов'язаний вести облік. Це поширена помилка підприємців. Якщо в «докодексні» часи про це можна було сперечатися, то з набранням чинності Податкового Кодексу України ситуація кардинально змінилася.

Тепер будь-яка господарська операція, здійснена підприємцем, повинна бути підтверджена документально, відображена в звітності. При цьому бухгалтерська документація (первинні документи, звітність та ін.) повинна зберігатися у підприємця для забезпечення його власних потреб і для пред'явлення контролюючим органам.

Відсутність первинної документації тягне за собою порушення в першу чергу податкового законодавства. У цьому випадку до підприємця можуть бути застосовані відповідні штрафні санкції.

Без належних документів не можна підтвердити правильність складання податкової звітності, повне оприбуткування торгової виручки, правильність заповнення книги підприємця і т.д. Необхідність збору і зберігання первинної документації - з одного боку обов'язок підприємця, з іншого боку - необхідність. Якщо з якоїсь причини відсутні документи у підприємця, то йому необхідно відновити первинну документацію.

Коли потрібне відновлення первинної документації та податкового обліку підприємця?

До послуги відновлення документації та обліку підприємці вдаються звичайно в тому випадку, коли має бути перевірка податкової, А у підприємця повністю відсутні первинні документи і в наявності тільки порожня книга обліку доходів і витрат, або в ній записано пару рядків без підтверджуючих документів. Такі випадки не поодинокі.

Відновлення документації та обліку необхідно в наступних випадках:Восстоновление документации

  • при виявленні недостовірності даних звітності;
  • при частковій або повній відсутності первинної документації;
  • при невірному оформленні первинної документації;
  • за відсутності податкового обліку протягом кількох звітних періодів;
  • при неправильному веденні податкового обліку;
  • при втраті або крадіжці документації;
  • при повному або частковому пошкодженні документації.

Шляхів, які призводять до необхідності відновлення документації та обліку, може бути безліч. Але наслідки зазвичай бувають однакові:

  • Нарахування штрафних санкцій з боку контролюючих органів;
  • Арешт банківських рахунків і майна підприємця;
  • Відсутність можливості здійснювати контроль товарно-матеріальних цінностей;
  • Відсутність свідомості рівня податкових ризиків підприємця.

Для чого необхідно відновлювати документацію та облік підприємцю?

Відновлення документації, обліку та звітності здійснюється з єдиною метою: приведення в порядок бухгалтерської документації підприємця у відповідність вимог законодавства, зведення до мінімуму можливих фінансових наслідків.

Що означає: "відновити первинну документацію й податковий облік"?

Процедура відновлення фахівцями компанії «Аудит. Бухгалтерія. Аутсорсинг» полягає у відновленні первинної документації та звітності підприємця (далі ФОП) на підставі частково або повністю наданих первинних облікових документів.

Класифікація видів відновлення.

Види відновлення обліку можна класифікувати таким чином:

  1. По суб'єкту підприємницької діяльності, якому здійснюється відновлення обліку:
  2. Залежно від обсягу відновлюваної документації та звітності:
    • відновлення документації та обліку в повному обсязі
    • тематичне відновлення певної частини бухгалтерського або податкового обліку (наприклад, ділянки заробітної плати, книги підприємця, платіжної документації тощо).
  3. Залежно від характеру і сутності відновлення поділяють на:
    • відновлення бухгалтерського обліку;
    • відновлення податкового обліку;
    • відновлення первинної документації;
    • відновлення кадрового обліку;
    • відновлення книги підприємця і т.д.

При відновленні документації та звітності підприємця, фахівцями нашої компанії виконуються наступні етапи робіт:

  • 1 етап - попередній аналіз господарської діяльності ФОП

За своєю суттю, цей етап є підготовчим етапом перед відновленням бухгалтерського обліку і включає в себе аналіз поточного стану обліку, обробку, сортування і аналіз первинної документації.

На даному етапі фахівці нашої компанії здійснюють перевірку та аналіз всіх наявних у підприємця документів податкового та бухгалтерського характеру, зокрема первинної документації, дозволів, книг доходів і витрат, податкових декларацій та іншої звітності. Документація перевіряється на наявність і правильність заповнення, відповідність законодавству України. На підставі збережених даних і документації ми аналізуємо поточний стан документації, обліку та звітності, визначаємо існуючі проблеми.

  • 2 етап - формування регістрів первинної документації та списку звітності

На цьому етапі систематизується інформація, отримана на першому етапі. Ми розробляємо план заходів, які необхідно здійснити для проведення процедури відновлення обліку. Даємо рекомендації щодо їх усунення. Погоджуємо з Вами перелік документів, які необхідно відновити або замінити, в разі не відповідності їх вимогам законодавства, визначаємо можливі способи та строки вирішення поставлених завдань.

  • 3 етап - формування та оформлення первинної документації

Це основний робочий етап, на якому виконуються безпосередньо роботи з отримання та оформлення первинної документації. Він є одним з найбільш трудомістких і складних, оскільки відновлюються відсутні документи, отримання яких ускладнено людським фактором (небажання контрагентів надавати дублікати документації, проводити акти звірок, зміна телефону і місця розташування постачальника або покупця і т.д.). Іноді запитуються виписки з розрахункового рахунку в банку. На підставі зібраних документів, відновлюються і формуються облікові регістри.

  • 4 етап - порівняння отриманих результатів з звітністю, яка була здана раніше. Якщо звітність не здавалася, то здійснюється подача всіх необхідних податкових декларацій та іншої звітності до податкової служби, Пенсійного фонду, статистику.

Цей етап є завершальним. Він є результатом запланованих робіт. Ми розраховуємо податки, готуємо відсутні або уточнюючі звіти до контролюючих органів. Проводиться перевірка та аналіз виконаних робіт. Ефективно виконаної вважається робота, коли роботи завершені з мінімальними фінансовими втратами для підприємця.

В результаті виконаної нами роботи Ви отримаєте грамотно оформлену документацію, податковий облік за відновлений період. Всі документи передаються в електронному або паперовому форматі. Після проведення відновлення бухгалтерського обліку, Ви можете звернутися до нас з питання професійного консалтингового обслуговування в області бухгалтерського обліку.

Хто може відновити документацію та облік підприємця?

Це питання з неминучістю виникає після того, як підприємець відчув необхідність у відновленні обліку, і прийшло усвідомлення сутності процедури відновлення.

Відновлення може бути виконане штатним бухгалтером, "приходящим" бухгалтером, разово залученими бухгалтером або може бути доручено аутсорсингової бухгалтерської компанії, яка спеціалізується на бухгалтерських послугах. Кожен з цих способів має свої переваги і недоліки.

Проведення відновлення обліку та звітності бажано проводити силами консалтингових компаній, навіть за наявності штатного бухгалтера. Це обґрунтовано наступними факторами:

  • У деяких випадках відсутністю кваліфікованого бухгалтера у підприємця;
  • Низьким рівнем знань і кваліфікації бухгалтера (виконання бухгалтерської роботи спеціалістом за сумісництвом «за збігом обставин», без необхідної підготовки);
  • Плинністю кадрів у підприємця;
  • Несвоєчасним та / або неправильним застосуванням положень чинного законодавства.

Відновлення документації та податкового обліку підприємця за допомогою нашої аутсорсингової компанії може бути надано як складова частина при бухгалтерському обслуговуванні підприємця або як окрема бухгалтерська послуга. Наша компанія надає такі послуги в рамках договору на бухгалтерський супровід або на підставі окремого договору на відновлення документації та звітності.

Будь-який фахівець, який займається відновленням обліку, зі стовідсотковою впевненістю скаже Вам, що відновлення документації та обліку трудомістке й витратне заняття в порівнянні з веденням такого обліку. Це пов'язано з тим, що ведення обліку, передбачає обробку поточних даних, а відновлення - збір, аналіз всієї документації за відсутності систематизованої інформації, що носить характер збору «залишків інформації» з різних доступних джерел. Такий збір ускладнений людським фактором, втраченим часом, про що згадувалося вище.

Яка вартість послуг з відновлення обліку?

Вартість послуг з відновлення обліку залежить від безлічі різних обставин, основними з яких є наступні:

  • період діяльності, за який потрібно відновити документацію та звітність;
  • перелік заходів, які необхідно провести в рамках процедури відновлення обліку;
  • наявність документів у підприємця;
  • перелік (кількість) документів, які необхідно підготувати;
  • види діяльності, здійснювані підприємцем і їх кількість;
  • термін виконання робіт;
  • наявність нестандартних видів господарських операцій;
  • наявність інших причин, що впливають на визначення ціни і на відновлення бухгалтерського та податкового обліку.

Орієнтовна вартість на послуги вказані у розділі ціни. Звертаємо увагу, всі ціни усереднені і залежать від конкретної ситуації підприємця.

Варто відзначити, що в даний час відновлення документації та податкової звітності підприємців придбало значну популярність. Як правило, підприємці змушені вдатися до даної процедури на увазі некомпетентності своїх співробітників у вирішенні і проведенні даної процедури.

Відсутність документації у підприємців - це ризик всім своїм майном!

Відсутність документації та звітності у підприємця - це невиправданий ризик для підприємця, який повинен бути усунутий в найкоротші терміни. Не забувайте, що підприємець відповідає всім своїм майном, а тому його документація завжди повинна бути в порядку.

Звертайтеся в нашу компанію, і ми зможемо допомогти відновити Вашу документацію та звітність.

Останні новини
Нагадуємо Фіз. і Юр. Особам про нерухомість, РРО т...
Нагадуємо Фіз. і Юр. Особам про нерухомість, РРО та ЕЦП

При зміні ПІБ або адреси - чи потрібно перереєструвати договір, з податковою про  [ ... ]

Звітність підприємця при зміні групи єдиного подат...
Звітність підприємця при зміні групи єдиного податку або системи оподаткування

Зміна системи оподаткування або зміна групи єдиного податку часто призводять до  [ ... ]

Штрафи по єдиному податку
Штрафи по єдиному податку

Як уникнутиритичних ситуацій якщо Ви
trong> Дана стаття присвячен [ ... ]

Плани на майбутнє та їх здійснення...
Плани на майбутнє та їх здійснення

ДПІ має право давати консультації виключно в усній формі

Травневі новини
Травневі новини

Мінсоцполітики планує вдвічі збільшити ЄСВ з мінімальної зарплати

Все про застосування платіжних терміналів...
Все про застосування платіжних терміналів

Все що потрібно знати про платіжні термінали ;[ ... ]

Квітневі новини
Квітневі новини

Підприємець на єдиному податку проводить розрахунки через POS – термінал. Чи потр [ ... ]

Три головні помилки підприємця...
Три головні помилки підприємця

Ранішеадали Вам приклад найпоширеніших помилок, які допускають підприємці,  [ ... ]

Що нового у податковому законодавстві?...
Що нового у податковому законодавстві?

При втраті первинних документів – дату податкової перевірки можна перенести

Популярні публікації
Єдиний податок на 2015 рік наданий в таблицях...
Єдиний податок на 2015 рік наданий в таблицях

З 1 січня 2015 рокунності нові зміни до Податкового Кодексу, що стосуються  [ ... ]

Календар платника єдиного податку та ЄСВ на 2016 р...
Календар платника єдиного податку та ЄСВ на 2016 рік

Термін cплати єго подат>ку в 2016 році
g> Ставки єдиного податку не змінюються про [ ... ]

Календар платника єдиного податку та ЄСВ на 2015 р...
Календар платника єдиного податку та ЄСВ на 2015 рік

Термін виплати є податng>ку в 2015 році
g> Ставки єдиного податку не змінюються н [ ... ]

Звітність підприємця за єдиним податком...
Звітність підприємця за єдиним податком

Як підприємцю відзвітувати за єдиним податком?[ ... ]

Як самостійно зареєструвати ФОП...
Як самостійно зареєструвати ФОП

 Як самостійно зареєструвати ФОП?ця які потрібно відвідати при реєстр [ ... ]

Інформація для Фізичних осіб...
Інформація для Фізичних осіб

Порівняння загальної та спрощеної системи оподаткування для Фізичних Осіб

Питання та відповіді для фіз.осіб...
Питання та відповіді для фіз.осіб

Відповіді на питання підприємців
ання які часто за [ ... ]

Як розпочати свою справу? З чого почати думати?...
Як розпочати свою справу? З чого почати думати?

Багато молодих людей задумуються про «Свою справу». Відразу виникають питання: як [ ... ]