Відновлення бухгалтерського та податкового обліку

Вартість відновлення бухгалтерського обліку

Недостовірна або відсутня звітність, неякісне ведення обліку на підприємстві може стати серйозною проблемою при спілкуванні з кредиторами, інвесторами, діловими партнерами та іншими зацікавленими особами. Така ситуація призводить:

  • до неможливості контролю над збереженням фінансових коштів і активів компанії;
  • донарахування штрафних санкцій та пені при податковій перевірці;
  • відсутності можливості керівництву стежити за діяльністю власної компанії і за її майновим становищем;
  • можливого арешту активів і призупинення руху банківських операцій;
  • до відповідальності керівництва компанії за відсутність обліку та недоплату податків до бюджету.

У наведених випадках, відновлення обліку та документації, є необхідністю для стабільної та успішної роботи компанії.

Керівництву компанії слід постійно контролювати стан обліку, проводячи періодично аудиторські перевірки. Це може бути виконано власними силами або із залученням зовнішніх фахівців.

Відновлення обліку - складна і трудомістка процедура, що вимагає високої кваліфікації та практичного досвіду фахівців. Потреба в такій послузі може виникнути у юридичної особи (ПП, ТОВ, ВАТ, ЗАТ) або фізичної особи (ПП, СПД, ФОП) у разі: втрати або спотворення даних бухгалтерського або податкового обліку, розкрадання або часткового (повного) знищення документації (не обов'язково бухгалтерської) і т.д.

Відновлення бухгалтерського і податкового обліку представляє комплексну послугу з приведення первинної документації та регістрів у відповідність до вимог законодавства. Відновлення обліку може бути повне або часткове (окремих ділянок обліку або операцій).

Найбільш часто необхідність відновлення обліку викликана наступними факторами:

  • відсутність документації (внаслідок втрати, несвоєчасного оформлення, крадіжки, стихійного лиха, виходу з ладу програмного забезпечення тощо);
  • прогалини в обліку при зміні керівника або головного бухгалтера;
  • неякісне ведення бухгалтерського або податкового обліку;
  • порушення в обліку, виявлені в процесі аудиту або податкової перевірки;
  • початок роботи підприємства, яке не супроводжувалося одночасною постановкою обліку.

Перш ніж приступити до відновлення бухгалтерського обліку, необхідно провести аналіз поточного стану справ у бухгалтерії компанії. Спочатку потрібно виявити помилки - провести аудит. Ця процедура дозволяє виявити в достатньому обсязі порушення, що згодом допоможе професійно і швидко провести відновлення бухгалтерського та податкового обліку компанії.

Можна замовити аудит і відновлення в одній компанії або в декількох. Найбільш ефективно, коли одні фахівці проводять аудит і відновлюють облік.

Основні етапи відновлення обліку

Послуги з відновлення обліку, що надаються компанією «Аудит. Бухгалтерія. Аутсорсинг» включають в себе наступні етапи:

  • Укладення договору на відновлення бухгалтерського обліку;
  • Збір, обробка та сортування первинних документів;
  • Аналіз документації та звітності замовника, на підставі якої здійснюється відновлення;
  • При необхідності, проводиться повна інвентаризація запасів, розрахунків і грошових коштів;
  • Виконується безпосередньо відновлення первинної документації;
  • Відновлюються необхідні регістри обліку, складається вихідний баланс;
  • Відновлюється база даних, якщо база даних є в наявності;
  • Обговорення необхідності і доцільності складання та здачі уточнюючої звітності;
  • Складання і надання уточнюючих податкових декларацій і розрахунків до податкової служби.

Після відновлення бухгалтерського та податкового обліку з необхідності можуть бути надані консультації з ведення бухгалтерського обліку підприємства у подальшому.

Вартість відновлення бухгалтерського обліку визначається індивідуально, залежно від складності ситуації та обсягу майбутніх робіт.

Відновлення бухгалтерського обліку - одна з найбільш непростих завдань, яка може виникнути в абсолютно непередбачуванії ситуації на підприємстві будь-якої форми власності. Відповідальний керівник обов'язково повинен розуміти, наскільки згубна втрата всієї поточної і попередньої податково-економічної інформації, тому він зобов'язаний планувати розвиток своєї компанії з її подальшим просуванням на міжнародному ринку таким чином, щоб отримати достовірний та своєчасний зворотний зв'язок про результати її діяльності.

Якщо в документообігу немає порядку, то й адекватна реанімація обліку бухгалтерії практично неможлива.

У Києві послуги грамотного відтворення всієї документації організації по всіх періодах раціонально довірити в руки посередницьких компаній, зайнятих у сфері надання бухгалтерської допомоги. Таким чином, вдасться не тільки застерегти власний бізнес від простою через реконструкцію втраченої або недостовірної інформації у звітності бухгалтерії, а й досягти максимальних результатів за мінімально короткі терміни без нанесення значної шкоди доходу компанії.

Останні новини
З 1 лютого почне діяти новий порядок блокування ПН...
З 1 лютого почне діяти новий порядок блокування ПН/РК!!!

Новий порядок блокування ПН/РК почне діяти вже з 1 лютого!!!

Етапи впровадження РРО в 2020 році!...
Етапи впровадження РРО в 2020 році!

Якими будуть етапи впровадження РРО в 2020 році? В податковій службі нагадали про  [ ... ]

Відміна норми Нацбанком про переказ коштів з рахун...
Відміна норми Нацбанком про переказ коштів з рахунку ФОП!

"Країна дурнів ..... або що думати підприємцям?"  [ ... ]

Гарні новини з прийнятого законопроекту №1210!...
Гарні новини з прийнятого законопроекту №1210!

Позитивні положення прийняті в законопроекті №1210!!! Після прийняття Верховною Р [ ... ]

Нове платіжне доручення діє з 13 січня 2020 року!!...
Нове платіжне доручення діє з 13 січня 2020 року!!!

Нове платіжне доручення та правила його заповнення будуть діяти вже з 13 січня 2020  [ ... ]

Нові перевірки діють вже з 31 грудня!...
Нові перевірки діють вже з 31 грудня!

Новий порядок перевірок Держпраці діє з 31 грудня!!! nbsp;... ]

Робота кешбеку з РРО!
Робота кешбеку з РРО!

Як працюватиме система кешбеку з РРО? Контролюючий орган не пізніше ніж за п’ят [ ... ]

Заборона для всіх ФОП!!!
Заборона для всіх ФОП!!!

Всім ФОП з 3 січня заборонено витрачати кошти з підприємницьких рахунків для вла [ ... ]

З Новим Роком 2020!!!
З Новим Роком 2020!!!

ВСІХ З НОВИМ РОКОМ 2020!!! аступаючими святами, всім гарного настрою  [ ... ]

Популярні публікації
РРО для ФОП з 2020 року, коли застосовувати, як пр...
РРО для ФОП з 2020 року, коли застосовувати, як працювати, та про які штрафи потрібно знати

З 2020 РОКУ, КОЛИ ФОП ЗАСТОСОВУВАТИ РРО, ЯК ПРАЦЮВАТИ З РРО, ТА ЯКІ ШТРАФИ ПРИ ВИКОРИ [ ... ]

Найпростіший спосіб закриття підприємця...
Найпростіший спосіб закриття підприємця

Як закрити підприємця в 2017 році? Стаття призначена для тих підприємців, які вирі [ ... ]

Святкове печиво для ФОП, або які зміни за єдиним п...
Святкове печиво для ФОП, або які зміни за єдиним податком і ЄСВ у 2017 році чекають підприємців

Які зміни для ФОП у 2017 році по єдиному податку і ЄСВ? І кому з ФОП необхідно встанов [ ... ]

Календар платника єдиного податку та ЄСВ на 2020 р...
Календар платника єдиного податку та ЄСВ на 2020 рік

Ставки і терміни сплати ЄСВ, та єдиного податку в 2020 роціsp;]

З 4 січня НБУ заборонив розрахунки готівкою понад ...
З 4 січня НБУ заборонив розрахунки готівкою понад 50 тис.грн.

Починаючи з 4 січня 2017р. НБУ знизив граничну суму розрахунків готівкою для громад [ ... ]

Податківці ПОЗБАВЛЯЮТЬ ЄДИНОГО податку за будь-яки...

Податківці, анулюють ЄДИНИЙ податок, якщо є будь-який податковий БОРГ! Всім підпр [ ... ]

Як оформити співробітника і заощадити на податках?...
Як оформити співробітника і заощадити на податках?

Як краще оформити співробітника в 2019 році??
ника [ ... ]

Перевірки по ЄСВ за 2000-2019 роки!!!...
Перевірки по ЄСВ за 2000-2019 роки!!!

Перевірки від пенсійного фонду за 10-20 років!!иє [ ... ]

Коли потрібен РРО для Інтернет магазину?...
Коли потрібен РРО для Інтернет магазину?

КОЛИ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИНУ НЕ УНИКНУТИ РРО? рібно з [ ... ]