Відновлення бухгалтерського та податкового обліку

Вартість відновлення бухгалтерського обліку

Недостовірна або відсутня звітність, неякісне ведення обліку на підприємстві може стати серйозною проблемою при спілкуванні з кредиторами, інвесторами, діловими партнерами та іншими зацікавленими особами. Така ситуація призводить:

  • до неможливості контролю над збереженням фінансових коштів і активів компанії;
  • донарахування штрафних санкцій та пені при податковій перевірці;
  • відсутності можливості керівництву стежити за діяльністю власної компанії і за її майновим становищем;
  • можливого арешту активів і призупинення руху банківських операцій;
  • до відповідальності керівництва компанії за відсутність обліку та недоплату податків до бюджету.

У наведених випадках, відновлення обліку та документації, є необхідністю для стабільної та успішної роботи компанії.

Керівництву компанії слід постійно контролювати стан обліку, проводячи періодично аудиторські перевірки. Це може бути виконано власними силами або із залученням зовнішніх фахівців.

Відновлення обліку - складна і трудомістка процедура, що вимагає високої кваліфікації та практичного досвіду фахівців. Потреба в такій послузі може виникнути у юридичної особи (ПП, ТОВ, ВАТ, ЗАТ) або фізичної особи (ПП, СПД, ФОП) у разі: втрати або спотворення даних бухгалтерського або податкового обліку, розкрадання або часткового (повного) знищення документації (не обов'язково бухгалтерської) і т.д.

Відновлення бухгалтерського і податкового обліку представляє комплексну послугу з приведення первинної документації та регістрів у відповідність до вимог законодавства. Відновлення обліку може бути повне або часткове (окремих ділянок обліку або операцій).

Найбільш часто необхідність відновлення обліку викликана наступними факторами:

  • відсутність документації (внаслідок втрати, несвоєчасного оформлення, крадіжки, стихійного лиха, виходу з ладу програмного забезпечення тощо);
  • прогалини в обліку при зміні керівника або головного бухгалтера;
  • неякісне ведення бухгалтерського або податкового обліку;
  • порушення в обліку, виявлені в процесі аудиту або податкової перевірки;
  • початок роботи підприємства, яке не супроводжувалося одночасною постановкою обліку.

Перш ніж приступити до відновлення бухгалтерського обліку, необхідно провести аналіз поточного стану справ у бухгалтерії компанії. Спочатку потрібно виявити помилки - провести аудит. Ця процедура дозволяє виявити в достатньому обсязі порушення, що згодом допоможе професійно і швидко провести відновлення бухгалтерського та податкового обліку компанії.

Можна замовити аудит і відновлення в одній компанії або в декількох. Найбільш ефективно, коли одні фахівці проводять аудит і відновлюють облік.

Основні етапи відновлення обліку

Послуги з відновлення обліку, що надаються компанією «Аудит. Бухгалтерія. Аутсорсинг» включають в себе наступні етапи:

  • Укладення договору на відновлення бухгалтерського обліку;
  • Збір, обробка та сортування первинних документів;
  • Аналіз документації та звітності замовника, на підставі якої здійснюється відновлення;
  • При необхідності, проводиться повна інвентаризація запасів, розрахунків і грошових коштів;
  • Виконується безпосередньо відновлення первинної документації;
  • Відновлюються необхідні регістри обліку, складається вихідний баланс;
  • Відновлюється база даних, якщо база даних є в наявності;
  • Обговорення необхідності і доцільності складання та здачі уточнюючої звітності;
  • Складання і надання уточнюючих податкових декларацій і розрахунків до податкової служби.

Після відновлення бухгалтерського та податкового обліку з необхідності можуть бути надані консультації з ведення бухгалтерського обліку підприємства у подальшому.

Вартість відновлення бухгалтерського обліку визначається індивідуально, залежно від складності ситуації та обсягу майбутніх робіт.

Відновлення бухгалтерського обліку - одна з найбільш непростих завдань, яка може виникнути в абсолютно непередбачуванії ситуації на підприємстві будь-якої форми власності. Відповідальний керівник обов'язково повинен розуміти, наскільки згубна втрата всієї поточної і попередньої податково-економічної інформації, тому він зобов'язаний планувати розвиток своєї компанії з її подальшим просуванням на міжнародному ринку таким чином, щоб отримати достовірний та своєчасний зворотний зв'язок про результати її діяльності.

Якщо в документообігу немає порядку, то й адекватна реанімація обліку бухгалтерії практично неможлива.

У Києві послуги грамотного відтворення всієї документації організації по всіх періодах раціонально довірити в руки посередницьких компаній, зайнятих у сфері надання бухгалтерської допомоги. Таким чином, вдасться не тільки застерегти власний бізнес від простою через реконструкцію втраченої або недостовірної інформації у звітності бухгалтерії, а й досягти максимальних результатів за мінімально короткі терміни без нанесення значної шкоди доходу компанії.

Останні новини
Штрафи за несплату податку з доходів нерезидентів!...
Штрафи за несплату податку з доходів нерезидентів!

Штрафи за несплату податку з доходів! Відповідно до ;[ ... ]

Звільнення окремих фізосіб-«єдинників» від РРО!...
Звільнення окремих фізосіб-«єдинників» від РРО!

Звільнення від РРО! ет ВРУ рекомендував прийняти законопроєкт пр [ ... ]

Увага! Проекти планових перевірок на 2021 рік!...
Увага! Проекти планових перевірок на 2021 рік!

Проекти планових перевірок на 2021 рік! З метою здійснення інформаційного забезпе [ ... ]

Як стати на облік до Держфінмоніторингу?...
Як стати на облік до Держфінмоніторингу?

Постанова на облік! тів первинного фінмоніторингу, зазначені  [ ... ]

Хто має ставати на облік у Держфінмоніторингу!...
Хто має ставати на облік у Держфінмоніторингу!

Інформація для консультантів! сті он №361е коментован [ ... ]

ВРУ розгляне законопроекти щодо скасування РРО!...
ВРУ розгляне законопроекти щодо скасування РРО!

Законопроекти щодо скасування РРО! 28 вересня Комітет ВРУ рекомендує винести на  [ ... ]

Фінмоніторинг в Україні 2020!
Фінмоніторинг в Україні 2020!

Фінмоніторинг в Україні 2020!  Кінець квітня поточного року істотно змінив «прави [ ... ]

Підприємців можуть звільнити від РРО!...
Підприємців можуть звільнити від РРО!

Можуть відмінити застосування РРО! Всі знають, що з 1 квітня 2021 року використання [ ... ]

ФОПам присвоять офіційні електронні адреси!...
ФОПам присвоять офіційні електронні адреси!

Офіційні електронні адреси! 16 липня 2020 року зареєстровано sp;]

Популярні публікації
РРО для ФОП з 2020 року, коли застосовувати, як пр...
РРО для ФОП з 2020 року, коли застосовувати, як працювати, та про які штрафи потрібно знати

З 2020 РОКУ, КОЛИ ФОП ЗАСТОСОВУВАТИ РРО, ЯК ПРАЦЮВАТИ З РРО, ТА ЯКІ ШТРАФИ ПРИ ВИКОРИ [ ... ]

Календар платника єдиного податку та ЄСВ на 2020 р...
Календар платника єдиного податку та ЄСВ на 2020 рік

Ставки і терміни сплати ЄСВ, та єдиного податку в 2020 роціsp;]

Найняти співробітника або укласти ЦПД!...
Найняти співробітника або укласти ЦПД!

Кого найняти, співробітника, укласти договір з ФОП або укласти ЦПД (Цивільно-прав [ ... ]

Нові перевірки діють вже з 31 грудня!...
Нові перевірки діють вже з 31 грудня!

Новий порядок перевірок Держпраці діє з 31 грудня!!! nbsp;... ]

Як оформити співробітника і заощадити на податках?...
Як оформити співробітника і заощадити на податках?

Як краще оформити співробітника в 2019 році??
ника [ ... ]

Фінансовий моніторинг для підприємця...
Фінансовий моніторинг для підприємця

Фін.Моніторінг.
гроші на картку? Як купити квартиру, машину і не заг [ ... ]

Коли потрібен РРО для Інтернет магазину?...
Коли потрібен РРО для Інтернет магазину?

КОЛИ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИНУ НЕ УНИКНУТИ РРО? рібно з [ ... ]

Податківці ПОЗБАВЛЯЮТЬ ЄДИНОГО податку за будь-яки...

Податківці, анулюють ЄДИНИЙ податок, якщо є будь-який податковий БОРГ! Всім підпр [ ... ]

Юрособам в 2020 році потрібно оновити іформацію пр...
Юрособам в 2020 році потрібно оновити іформацію про власників!

Інформацію про бенефіціарів в ЄДР слід оновити в 2020 році! Подання держреєстрато [ ... ]