Відміна печаток компаній

15 квітня Верховною Радою України прийнято рішення про повне скасування печаток компаній.

Головними причинами скасування печаток стало те, що вони давно стали не тільки своєрідним корупційним елементом бізнесу, але і втратили свою актуальність.

Отримання та виготовлення печаток регулювалося законодавством - «Інструкція про порядок видачі міністерствам та іншим центральним органам виконавчої влади, підприємствам, установам, організаціям, господарським об'єднанням та громадянам дозволів на право відкриття та функціонування штампельно - граверних майстерень, виготовлення печаток і штампів, а також порядок видачі дозволів на оформлення замовлень на виготовлення печаток і штампів» затверджена Наказом МВС від 11.01.99 № 17. Для реєстрації компанії обов'язково потрібно було отримати спеціальний дозвіл МВС, послу чого виготовлялася сама печатка.

З часом підприємці набралися досвіду і вже через 5-6 років, за 1000-2000 грн можна було купити лазерну гравировальную машинку і спеціальну гуму, для легкості виготовлення печаток. Дане обладнання не реєструвалося в МВС. Це дозволило підробляти печатки будь-якої складності, в будь-яких кількостях і в самі стислі терміни.

Тепер, після прийняття закону, при всіх укладених угодах на перший план виходитиме не зовнішній атрибут (печатка), а особистість, у якої є відповідні повноваження при укладанні угод.

Бувало що юристи не раз стикалися з тим, що документи були підписані людиною яка не мала ніякого права підпису, правочинність якої підтверджувалася не установчими документами, а печаткою.

Такі договори за певних умов можна було визнати недійсними і цим користувалися в тому числі деякі державні органи.

Скасування печаток для бізнесу означає, що замість поверхневого вивчення угод, що укладаються, необхідно перевіряти повноважність представника протилежної сторони.

Ми радимо звертати увагу на наступне:

  • чи внесена особа, яка підписує документи, в статут компанії і якими правами наділена (існує можливість обмеження дій залежно від різних умов);
  • якщо особа підписує документи за дорученням, необхідно з'ясувати, хто видав довіреність, чи мала особа яка видала довіреність право делегувати свої повноваження відповідно до установчого договору, завірена довіреність нотаріально;
  • звірити підпис у паспорті особи, що підписує документи від імені вашого партнера і підпис у договорі.

Резюмуючи сказане, можна сказати що прийняття цього закону - ще один крок з уніфікації і однаковості нормативних актів України відповідно до європейського законодавства, а також - спрощення початку ведення бізнесу в Україні.

 

 

Останні новини
Фінмоніторинг в Україні 2020!
Фінмоніторинг в Україні 2020!

Фінмоніторинг в Україні 2020!  Кінець квітня поточного року істотно змінив «прави [ ... ]

ФОПам присвоять офіційні електронні адреси!...
ФОПам присвоять офіційні електронні адреси!

Офіційні електронні адреси! 16 липня 2020 року зареєстровано sp;]

Податкова реформа 2020 на Україні!...
Податкова реформа 2020 на Україні!

Податкова реформа 2020 на Україні Реформи в податковій сфері проводяться урядом щ [ ... ]

З 1 січня 2021 року запроваджується єдиний рахунок...
З 1 січня 2021 року запроваджується єдиний рахунок!

Запроваджується єдиний рахунок! 0 року № 321ет Мін [ ... ]

Проект Держбюджету на 2021 рік!...
Проект Держбюджету на 2021 рік!

Держбюджет-2021! 14 вересня був затверджений законопроект про Держбюджет на 2021 рік. [ ... ]

Як оформити дистанційного працівника під час каран...
Як оформити дистанційного працівника під час карантину в Україні 2020!

Як оформити дистанційного працівника під час карантину? Дистанційна робота, яка [ ... ]

Скільки має бути касирів при використанні декілько...
Скільки має бути касирів при використанні декількох ПРРО!

Скільки має бути касирів та ЕЦП при використанні декілька ПРРО! ДПС

Держпраці посилять контроль за працевлаштуванням!...
Держпраці посилять контроль за працевлаштуванням!

Держпраці посилить контроль за офіційним працевлаштуванням! З 1 вересня Держпра [ ... ]

Вже з 1 вересня мінімальна зарплата 5000 грн!...
Вже з 1 вересня мінімальна зарплата 5000 грн!

Мінімальна зарплата 5000 грн вже з 1 вересня! На засіданні ВРУ, 25 серпня було прийня [ ... ]

Популярні публікації
РРО для ФОП з 2020 року, коли застосовувати, як пр...
РРО для ФОП з 2020 року, коли застосовувати, як працювати, та про які штрафи потрібно знати

З 2020 РОКУ, КОЛИ ФОП ЗАСТОСОВУВАТИ РРО, ЯК ПРАЦЮВАТИ З РРО, ТА ЯКІ ШТРАФИ ПРИ ВИКОРИ [ ... ]

Календар платника єдиного податку та ЄСВ на 2020 р...
Календар платника єдиного податку та ЄСВ на 2020 рік

Ставки і терміни сплати ЄСВ, та єдиного податку в 2020 роціsp;]

Найняти співробітника або укласти ЦПД!...
Найняти співробітника або укласти ЦПД!

Кого найняти, співробітника, укласти договір з ФОП або укласти ЦПД (Цивільно-прав [ ... ]

Нові перевірки діють вже з 31 грудня!...
Нові перевірки діють вже з 31 грудня!

Новий порядок перевірок Держпраці діє з 31 грудня!!! nbsp;... ]

Як оформити співробітника і заощадити на податках?...
Як оформити співробітника і заощадити на податках?

Як краще оформити співробітника в 2019 році??
ника [ ... ]

Фінансовий моніторинг для підприємця...
Фінансовий моніторинг для підприємця

Фін.Моніторінг.
гроші на картку? Як купити квартиру, машину і не заг [ ... ]

Податківці ПОЗБАВЛЯЮТЬ ЄДИНОГО податку за будь-яки...

Податківці, анулюють ЄДИНИЙ податок, якщо є будь-який податковий БОРГ! Всім підпр [ ... ]

Коли потрібен РРО для Інтернет магазину?...
Коли потрібен РРО для Інтернет магазину?

КОЛИ ІНТЕРНЕТ МАГАЗИНУ НЕ УНИКНУТИ РРО? рібно з [ ... ]

Юрособам в 2020 році потрібно оновити іформацію пр...
Юрособам в 2020 році потрібно оновити іформацію про власників!

Інформацію про бенефіціарів в ЄДР слід оновити в 2020 році! Подання держреєстрато [ ... ]