Як розпочати свою справу? З чого почати думати?

Як розпочати свій бізнес, з чого почати?

Багато молодих людей задумуються про «Свою справу». Відразу виникають питання: як почати, звідки взяти капітал, куди бігти, і що необхідно робити?

З чого почати?

  1. Почніть з ідеї. Ви повинні визначити, чим хочете займатися, продавати чи надавати послуги, а може зайнятися виробництвом. Головне, щоб Ваша ідея могла бути практично реалізована і мала кінцевого споживача. Ви повинні відповісти на питання, - хто буде «Це» купувати?
  2. Чим більше потенційних покупців, тим більше у Вас буде шансів заробити на своїй ідеї. Якщо Вам важко відповісти на запитання кому «Це» потрібно, або з потенційних покупців у вас - сусід навпроти, і кіт Васька, почніть знову, з пункту 1.
  3. Якщо Ви окреслили коло потенційних покупців - переходите до розрахунку бізнес плану. Він, як правило, багатьох лякає і на цьому етапі ідея залишається тільки ідеєю і забувається. Не все так страшно! Вам потрібно бажання і хороший консультант. Зверніться до знайомого бухгалтера, фінансиста, а краще до того, хто зміг реалізувати свою ідею і пройшов цей шлях.

З цієї статті Ви дізнаєтесь:

Що Вам потрібно для реалізації ідеї?

  1. Порахувати первинні витрати на те, щоб запустити Ваш стартап. Якщо Ви вирішили зайнятися оптовою торгівлею, порахуйте витрати на товар, транспорт, оренду, ремонт, дизайн магазина. Не забудьте про витрати на зарплату співробітників, на податки і т.д. Не нехтуйте дрібними витратами: велике криється в малому.
  2. Розрахувати витрати не на місяць - два, а на найближчі пів року - рік. Вам доведеться перший час «утримувати» свій бізнес, оскільки про нього ніхто не знає і потрібен час, щоб Ваша ідея стала приносити дохід. Якщо після розрахунків переконаєтесь, що у Вас є необхідна сума - сміливо переходьте до наступного етапу. Якщо у Вас недостатньо коштів, проведіть повторно Ваші розрахунки. Можливо, десь можна на чомусь заощадити. Якщо ж грошей все одно недостатньо, доведеться шукати інвестора, але набагато пізніше, коли пройдете всі необхідні етапи вивчення Вашої ідеї.
  3. Вивчити ризики і всі складові Вашого майбутнього бізнесу: ринок постачання, конкурентів, специфіку діяльності, ознайомитися з усіма технічними процесами.
  4. Проаналізувати перспективність реалізації ідеї на новому рівні, коли ідея набула нових обрисів завдяки отриманим новим знанням. Отже, Ви прорахували свій планований прибуток, порахували витрати і вирахували різницю - планований чистий прибуток. Якщо при цьому від кількості нулів Ваші очі округлилися - значить все в порядку, можна починати (правда, в реальності потрібно дану цифру розділити мінімум на три). А якщо чистий прибуток якось Вас не надихнув, задумайтеся, а чи потрібно Вам «все Це». Значить, необхідно знову повернутися до пункту 1, тобто до продумування Ідеї.

Чи зможу я, чи хочу я?

  1. Отже, ейфорія від планованого прибутку у Вас пройшла, постало питання, - чи зможете Ви «потягнути»? Ви зможете, якщо заздалегідь підготуватися до майбутніх реалій «побуту» Вашого бізнесу.
  2. Ви повинні знати, що Вам не уникнути ризиків власника. Вам доведеться за все відповідати: за закупівлю і доставку товару, за оренду і рекламу, за охорону праці та зарплату співробітникам, за пошук замовників і багато, багато іншого. Читайте статтю ... Директор ВІДПОВІДАЄ за ВСЕ ... див. статтю «Відповідальність директора». Також для підприємців рекомендуємо статтю "Відповідальність підприємця"
  3. Якщо Ви спокійно виходили з роботи, і забували про робочі проблеми, то тепер, Вам належить працювати по 12-18 годин, і про нагальні питання Ви будете забувати тільки в години міцного сну. І такий стан буде, як мінімум кілька місяців, поки Ви не зможете «запустити» свій бізнес.
  4. Ви навчитеся бути універсальним фахівцем: займатися всім і думати про все. Вам доведеться дізнатися, де краще помістити рекламу, і де купити товар, як краще продати і як доставити ... Ви, звичайно, можете частину завдань передати своїм співробітникам, партнерам, але їх все одно доведеться контролювати, тому що в кінцевому рахунку, від рішення і контролю всіх цих питань залежить ваш прибуток. Чи готові Ви до цього? Якщо не готові, шукайте співзасновників, які розділять Вашу доля! З командою однодумців швидше і легше підняти свій бізнес. Якщо Ви втомитеся, то буде кому Вас підтримати і «штовхати» далі. Хоча з'явиться істотний мінус, - отриману суму прибутку доведеться розділити на кількість «соратників».
  5. Якщо до цього часу Ви ще читаєте статтю і у Вас залишилася рішучість відкрити свій бізнес - ВІДКРИВАЙТЕ! Найбільша перешкода, щоб почати свій бізнес - це лінь і довгі роздуми.

Головний ворог власного бізнесу - довгі роздумування і невміння відокремити головне від другорядного.

Як впровадити свою ідею? Що є головним?

Головними є наступні етапи відкриття бізнесу:

  1. Пошук стартового капіталу;
  2. Реєстрація і вибір системи оподаткування;
  3. Підбір офісу;
  4. Вибір бухгалтера.

Пошук стартового капіталу?

Даний розділ короткий, оскільки пошук не має універсального шляху. Багато існує «ідей» де можливо обійтися без стартового капіталу, якщо Ви задумали, щось грандіозне, - шукайте інвестора який «вкладе» в Вас. Єдина порада не беріть в наш час кредити в банках - це вб'є Ваш бізнес. Спочатку почніть бізнес, отримаєте стійкість і коли Ви будете розуміти, який у Вас є потенціал, які можливості, тільки після цього, можете думати про кредит.

Реєстрація та вибір системи оподаткування

Це один з найбільш важливих питань старту. Саме від нього залежить Ваш чистий прибуток. В Україні існує дві поширені організаційно-правові форми: підприємство (юридична особа) або підприємець (фізична особа). Вони різні. Кожна з них має переваги і недоліки.

Про порівняння підприємства і підприємця читайте на сторінці ..."Порівняння переваг і недоліків фізичних осіб підприємців з юридичними особами"

Вибір ускладнюється тим, що і підприємство (компанія), і підприємець можуть мати дві системи оподаткування: загальну систему оподаткування та спрощену систему оподаткування. Спрощену систему оподаткування ще називають єдиним податком. Що важливо: загальна система у підприємства і загальна система у підприємця мають суттєві відмінності.

Про системи оподаткування підприємств читайте на нашому сайті:

Про системи оподаткування підприємців детально можете дізнатися:

Вибір непростий, особливо якщо від нього безпосередньо залежить Ваш  прибуток.

Вибір системи оподаткування можна здійснити двома способами:

  1. Вивчити в літературі та інтернеті організаційно-правові форми, системи оподаткування, вивчити «плюси і мінуси». При виникненні питань звернутися до консультанта, переконатися в правильності зробленого вибору, ефективності застосування обраної організаційної форми та системи оподаткування до Вашого майбутнього бізнесу. Звертаємо увагу на поширену помилку: по реєстрації слід консультуватися у юриста, але за системою оподаткування - обов'язково у бухгалтера або аудитора. Або звернутися до аутсорсингової компанії, яка проконсультує з юридичних і бухгалтерських питань;
  2. Звернутися відразу до фахівця, щоб отримати необхідні знання, відповіді на виникаючі питання, необхідну практичну допомогу в реєстрації та виборі системи оподаткування. Ви можете звернутися з усіма виникаючими питаннями в нашу аутсорсингову компанію, ми надаємо широкий спектр бухгалтерських та юридичних послуг.

Звертаємо Вашу увагу: правильний вибір системи оподаткування - це фундамент в оптимізації Вашого прибутку, що дозволяє відразу економити на податках. Перед тим як зробити вибір, що відкривати прочитайте статті за темою:

Після того як Ви зробите вибір, Вам залишиться вирішити тільки одне питання: Ви самі зареєструєте своє дітище чи звернетеся до фахівців. У кожному разі, перед початком реєстрації, дізнайтеся у консультантів, які етапи реєстрації і який пакет документів Ви повинні одержати по закінченні реєстрації.

Якщо Ви вирішите за реєстрацією звернутися до фахівців, звертайтеся, будемо раді надати якісну послугу в необхідні терміни.

Вибір офісу

Вибір офісу може бути захоплюючим, коли Ви не обмежені в засобах і думаєте на перспективу ... Іноді пошук може бути і виснажливим, коли на рахунку кожна копійка, а потрібна передоплата за офіс за кілька місяців. Щоб оптимізувати вибір, спробуйте спрогнозувати, наскільки часто Вам потрібен офіс: щодня або раз на тиждень. Може в цілях економії коштів розглянути послугу коворкінгу?

  •  Коворкінг (англ. co-working - спільно працюють) - це модель роботи, в якій учасники, залишаючись незалежними і вільними, використовують загальний простір для своєї діяльності. Коворкінг популярний серед фрілансерів, віддалених співробітників: перекладачів, програмістів, дизайнерів і підприємців-початківців. Коворкінг займає проміжне місце між роботою з дому і використанням окремого офісу.

Можливо, оптимальним варіантом для Вас може стати так званий, «коворкінг-центр» - це дозволить Вам звести до мінімуму витрати на організацію робочого простору. Базовий пакет коворкінгу являє собою: письмовий стіл і стілець; безлімітний доступ до інтернету; можливість користуватися оргтехнікою та конференц-залом. Що приваблює: можливість оплачувати оренду робочого місця як разово, так і на абонементі.

Оренда місця в коворкінг-центрі коштує близько 1000 грн. на місяць, за ці гроші у Вашому розпорядженні буде, як правило, кухня з холодильником і мікрохвильовою піччю, послуги секретаря, охорона та прибирання приміщення. Коворкінг можна по праву вважати гнучким бюджетним рішенням щодо організації робочого місця для тих компаній або фрілансерів, які не хочуть або не можуть орендувати повноцінний офіс.

Вибір бухгалтера

  1. Вам не обійтися без бухгалтерії. Ефективно побудована бухгалтерія дозволяє своєчасно управляти ресурсами, зберегти прибуток, заощадити на податках. І перший крок у цій оптимізації, як ми обговорювали вище, правильно обрана система оподаткування.
  2. Перед Вами стоїть вибір: привернути бухгалтера в якості найманого працівника до себе в офіс або скористатися послугами аутсорсингової компанії? При наявності свого співробітника, Вам доведеться за нього відповідати в рамках трудового та цивільного законодавства, організувати йому робоче місце, платити за нього податки. Аутсорсингова компанія всі питання вирішує самостійно, звільняючи Вас від зайвих витрат часу і грошей.

Більш детально про порівняння бухгалтера з бухгалтерської компанією читайте у нас на сайті ...

Зараз досить велика кількість бухгалтерських аутсорсингових компаній, можна підібрати собі умови і вартість. Що Ви отримуєте:

  • якісне та професійне ведення обліку Вашої компанії;
  • економію коштів на утримання власної бухгалтерії;
  • економію коштів на податках (при роботі з компанією, Вам не потрібно платити податки з зарплати, а вся сума послуг на загальній системі оподаткування, включається до податкових витрат;
  • вільний доступ до своєї бази даних, сучасні компанії надають таку послугу;
  • професійні бухгалтерські та юридичні консультації, як правило, аудиторські компанії спеціалізуються як на консалтингу, мають широкий і різносторонній практичний досвід;
  • співробітники аутсорсингових компаній постійно навчаються, підвищують кваліфікацію, вивчають законодавство, так що Ви будете завжди в курсі останніх змін законодавства.

Наша аудиторська компанія «Аудит. Бухгалтерия. Ауторсинг» Надає бухгалтерські, юридичні та аудиторські послуги. Детальніше читайте ...

Звертайтеся, будемо раді надати необхідну допомогу і побачити Вас в числі наших постійних замовників.

Успішність початку Вашого бізнесу не завжди залежить від розміру капіталу, необхідно всього лише мати вартісну ідею і наполегливість для її здійснення. Сподіваємося, наша стаття допоможе Вам почати свою справу, зробити правильний вибір, не дозволить ідеї залишитися тільки ідеєю.

Компанія «Аудит. Бухгалтерія. Аутсорсинг» бажає всім підприємцям - вдалого старту!

 

Останні новини
Звітність по КІК, або звітність власників по Контр...
Звітність по КІК, або звітність власників по Контрольованим Іноземним Компаніям (КІК)

Звітність по КІК, або звітність власників по Контрольованим Іноземним Компаніям [ ... ]

Який штраф Вас чекає якщо не подати декларації про...
Який штраф Вас чекає якщо не подати декларації про доходи?

Який штраф, якщо не подати декларації про доходи?! Податкова декларація подаєтьс [ ... ]

Перереєстрація ПРРО, як здійснити?...
Перереєстрація ПРРО, як здійснити?

Перереєстрація ПРРО! Як інформує ДПС, відповідно до п. 8 розділу II Порядку реєстр [ ... ]

Календар платника єдиного податку та ЄСВ на 2022 р...
Календар платника єдиного податку та ЄСВ на 2022 рік!

Ставки і терміни сплати ЄСВ, та єдиного податку в 2022 роціsp;]

Зміни в проведенні податкових перевірок з 2022 рок...
Зміни в проведенні податкових перевірок з 2022 року!

Зміни в проведенні податкових перевірок! ДПС повідомили, що Законом України від  [ ... ]

Коли не потрібно застосовувати РРО?...
Коли не потрібно застосовувати РРО?

Коли не потрібно РРО! Відповідно з пунктом 14 ст. 9 Закону України від 06.07.1995 р. №265/9 [ ... ]

Вітаємо з Новим Роком та Різдвом Христовим!...
Вітаємо з Новим Роком та Різдвом Христовим!

Щиро вітаємо Вас з Новим 2022 роком та Різдвом Христовим! bsp;... ]

Порядок ведення товарного обліку для ФОП!...
Порядок ведення товарного обліку для ФОП!

Порядок ведення товарного обліку! Порядок набирає чинності через 10 днів з дня йо [ ... ]

ПРРО та як його вибрати?
ПРРО та як його вибрати?

ПРРО та як його вибрати? ПРРО є програмним реєстратором розрахункових операцій,  [ ... ]

Популярні публікації
Які наслідки, якщо відсутні первинні документи при...
Які наслідки, якщо відсутні первинні документи при перевірці за місцем реалізації товарів?

Штрафи за відсутність первинних документів! Відповідно частини другої t19" target="_blank" rel="noindex">статті 19  [ ... ]

Календар платника єдиного податку та ЄСВ на 2022 р...
Календар платника єдиного податку та ЄСВ на 2022 рік!

Ставки і терміни сплати ЄСВ, та єдиного податку в 2022 роціsp;]

Декларація ПДВ-2021 всі нюанси заповнення...
Декларація ПДВ-2021 всі нюанси заповнення

Декларація ПДВ-2021! Процес заповнення декларації з ПДВ в Україні пов'язаний з мак [ ... ]

Як правильно вести Головну книгу?...
Як правильно вести Головну книгу?

Як вести Головну книгу? 21 липня 2021 року Міністерство фінансів України видало нак [ ... ]

Строки давності для застосування штрафів!...
Строки давності для застосування штрафів!

Строки давності штрафів! Граничним строком застосування штрафних санкцій (штра [ ... ]

Заповнення нульової декларації з ПДВ 2021!...
Заповнення нульової декларації з ПДВ 2021!

Нульова декларація з ПДВ 2021! З початку весни поточного року вступили в силу онов [ ... ]

Штрафи за трудовим законодавством 2021!...
Штрафи за трудовим законодавством 2021!

Штрафи за трудовим законодавством На законодавчому рівні в Україні від мінімал [ ... ]

Штрафи за неофіційне працевлаштування працівників!...
Штрафи за неофіційне працевлаштування працівників!

Штрафи за тіньових працівників! Держпраці розповідає, що заходи до притягнення  [ ... ]

Україна Єдиний податок 2021 рік!...
Україна Єдиний податок 2021 рік!

Загальна система для ФОП у 2021 році! В даній статті, ми наочно покажемо та розпові [ ... ]