Новий порядок функціонування Е-кабінету!
Функціонування Е-кабінету!
18.03.2021 р. Мінфіном було затверджено наказ №159 щодо змін до Порядку функціонування Е-кабінету. Наказ набирає чинності з дня його офіційного опублікування. Він був опублікований 21.05.2021 р., саме з цього дня він почав працювати.
Спілкування через Е-кабінет платників податків з ДПС
Через Електронний кабінет, контролюючі органи можуть вести листування (відповідно до наказу №159, яким передбачено Порядок функціонування Е-кабінету) з платниками податків, які:
- подали заяву про бажання отримувати документи через Електронний кабінет;
- подають звітність в електронній формі та/або пройшли електронну ідентифікацію онлайн в Електронному кабінеті.
Зверніть увагу! Зміни працюють ще з 8 листопада 2020 року. Нові можливості застосування Е-кабінету передбачені змінами до ПКУ. Сам Наказ №159 лише привів Порядок функціонування Електронного кабінету у відповідність до ПКУ.
Відмова від листування через Е-кабінет
Відповідно до змін до п. 21 Порядку №637, Ви, як платник податків один раз протягом року можете надіслати ДПС через Е-кабінет заяву про відмову отримувати документи через Електронний кабінет за відповідною формою. Така форма вже затверджена у новому додатку 4 до Порядку №637.
Дата зазначена у квитанції про доставку контролюючому органу заяви про відмову отримувати документ через Електронний кабінет, є датою завершення листування платника податків через Електронний кабінет.
Повідомлення про помилки у роботі Е-кабінету
Повідомлення про виявлені технічні, методологічні помилки або технічний збій в роботі Електронного кабінету зі зазначенням дати, часу їх початку та повідомлення про їх усунення зі зазначенням дати та часу їх завершення розміщуються на офіційному вебпорталі ДПС.
|