Передноворічні новини
Будьте уважні! З'явився новий формат договору з ГФС!
У зв'язку зі змінами у процесі укладання Договорів про визнання електронних документів з територіальними органами ГФС і впровадженням нового формату Договору (код форми J1391004), починаючи з 25 листопада 2015 року, платником податків укладається один Договір з територіальним органом ГФС за основним місцем обліку. До Договору додаються посилені сертифікати відкритих ключів.
Виходячи з вищевказаних змін розробник програми "MEDoc" наполегливо рекомендує своїм клієнтам укласти новий Договір з використанням нового формату Договору і дотримуватися змін в послідовності ув'язнення. Всі зміни вже реалізовані в програмі "MEDoc". Також звертаємо увагу на те, що процес підписання Договору про визнання електронних документів з боку органів ГФС може зайняти кілька днів. Тому рекомендуємо клієнтам враховувати цей термін, оскільки за відсутності чинного договору між платником та органом ГФС ні відправлення звітів, ні реєстрація податкових накладних неможливі.
Внести зміни до даних Юр. особbи можна тільки надавши нотаріальні копії документів
Для проведення держреєстрації змін до установчих документів представники Юр. особи зобов'язані, зокрема, надати нотаріально посвідчену копію рішення про внесення змін до установчих документів.
Зокрема, нотаріально посвідчена копія знадобиться при зміні:
- керівника або осіб, що обираються (призначаються) до органу управління юрособи, або осіб, які мають право вчиняти дії від імені Юр. особи без довіреності;
- найменування Юр. особи;
- складу засновників (учасників) Юр. особи.
Раніше для проведення таких дій досить було надати реєстраторам ксерокопії документів Юр. особи, але з 13.12.15 р. це заборонено.
Поліпшення умов для роботи бізнесу в 2016 році
Мінекономрозвитку затвердило план комплексних перевірок підприємств на 2016 рік, який передбачає істотне поліпшення умов для роботи бізнесу.
З нового року кілька органів державного нагляду (контролю) можуть перевіряти підприємство тільки одночасно, а не по черзі, як це було раніше.
Перевірка буде відбуватися в певний термін і раз на рік. Всі контролюючі органи, які запланували перевірити даного суб'єкта, зможуть його перевірити виключно в певні дати. Суттєва перевага полягає ще й в тому, що планова перевірка не може перевищувати п'ятнадцяти робочих днів, а для суб'єктів малого підприємництва - п'яти робочих днів, якщо інше не передбачено законом.
Робота банків в свята
1) 29 і 30 грудня - система електронних платежів НБУ буде працювати на 2 години більше від звичайного банківського дня. 30 грудня 2015 всі трансакції з клієнтами повинні бути завершені.
2) з 1 по 3 січня, а також з 7 по 10 січня 2016 не працюватимуть:
- система електронних платежів НБУ;
- система електронної пошти НБУ;
- депозитарій НБУ;
- система підтвердження угод на міжбанківському валютному ринку України НБУ;
- система з купівлі та продажу кредитних ресурсів у національній валюті на міжбанківському кредитному ринку України «КредІнфо2»;
- система реєстрації кредитних договорів з нерезидентами «Реєстр договорів з нерезидентами 2».
3) 4 січня 2016 банки працюватимуть без клієнтів і забезпечуватимуть комплекс робіт, пов'язаних з початком нового звітного року. Міжбанківські перекази коштів через систему електронних платежів в цей день здійснювати не будуть.
4) 5, 6 і 11 січня 2016 заклади працюватимуть у звичайному режимі.
5) Робочий банківський день з 8 січня переносять на 16 січня 2016 року.
Не страшно втратити трудову книжку
У разі втрати працівником трудової книжки або відсутності необхідних записів про період роботи трудовий стаж підтверджують наступні документи:
- довідки;
- виписки з наказів;
- особові рахунки і відомості на видачу заробітної плати;
- посвідчення;
- характеристики;
- письмові трудові договори і угоди з відмітками про їх виконання та інші документи.
Крім перерахованих документів, відтепер до уваги будуть брати дані з реєстру застрахованих осіб, який веде Пенсійний фонд України.
Також, працівникам організацій, установ або підприємств, що знаходяться на тимчасово окупованій території України або в зоні проведення антитерористичної операції, у разі відсутності трудової книжки (або коли в неї внесені неправильні записи) страховий стаж будуть підтверджувати на основі даних зі згаданого реєстру застрахованих осіб.
Більше новин читайте на нашому сайті в розділі "Новини".